Start > Körkortsforum > Olika städer att ta körkort i.

Olika städer att ta körkort i.

Gäst 2016-09-05 14:38 ! Citera #
Evita 2011-05-20
Ja GUUD jag som bor mitt mellan smeten Mellan UPPSALA OCH STOCKHOLM.
Så jag har valt att köra upp i mindre stad. Jag valde slupmässigt SALA och det har gått så bra där så rekomenderar ”SALA” stark. Ingen som bor i stock eller krångliga uppsala VET att köra upp i dessa städer är dumt. Att köra på körskola i en större stad är OK. Men sedan när uppkörningen kommer så njaa nej. Det är SÅ lätt att det sker saker som inte är räknade ”också den bästa föraren”

Så rekomenderar SALA ! Otroligt possetivt ! Snälla trevliga och försöker göra sitt bästa för att få igenom en.

Rekomederar EJ GÄVLE! De är väldigt otevliga gammla gubbar där. Negativt. Suriga.

Kram Mvh Emma Brandt
:) tack so mycket kära
Alen 2019-12-17 19:39 ! Citera #
Tjena Jag har uppkörning imorgon onsdag den 18/2019 i varberg. vet ni kanske hur det är o ta körkortet där?:)
Gäst 2019-12-17 21:16 ! Citera #
Jossan-88 2013-07-16
Riskettan är ju till för alla, så den kan ju inte special anpassas bara för att du jobbar med det du jobbar med. Så det är bara att se glad ut och hänga när läraren förklarar. Själv visste man ju som sagt redan att det vore en självklarhet att inte köra med alkohol i kroppen. Men det som däremot var intressant att få veta var hur vissa droger påverkade en bilförare..

Sedan skrev du ”Jag har gjort en uppkörning i en ganska komplicerad stad med en massa rondeller och trafikljus” och då undrar jag vad det är för komplicerat med att köra i en stad med massarondeller och trafikljus? Så brukar det se ut i en större stad, och om du klantar dig i rondellkörningen så är det ju inte rondellens fel, utan ditt :) Det finns ju inget enklare att passare än just en rondell :) Och att köra eco driving när man närmar sig ett trafikljus är inte heller speciellt svårt, ser du att det är rött så sänk farten genom att motorbromsa så gott det går och sedan är det bara att hoppas att det hinner slå om till grönt innan man kommer fram så man slipper stanna :D
Vissa rondeller är dock utformade på ett dåligt sätt. T.ex ekhagsrondellen i Jönköping. Händer ta mig fan olyckor där varje dag

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor