Start > Körkortsforum > Grov olovlig körning

Grov olovlig körning

Mohammad 2019-08-03 21:21 ! Citera #
Jag stoppade polisen igår olovlig körning jag har uppkörningen nästa vecka jag vet inte vad komma händer nu det var Första gång vad kommma händer om ni vet om det tack
Björn He 2019-08-03 22:15 ! Citera #
Varför händer det att folk kör bil utan körkort trots att det är olagligt? Om man inte har körkort så är det väl bara att vänta tills man har lyckats få körkort, det är väl inte så djävla svårt?!

I vissa fall har det t.o.m. hänt att en som kört bil utan körkort varit under 18, och då inte tillräckligt gammal för att få köra bil. Om man inte är tillräckligt gammal för att få köra bil så kan man väl nöja sig med att cykla alternativt åka kollektivtrafik.
Gäst 2019-08-04 12:58 ! Citera #
Mohammad 2019-08-03
Jag stoppade polisen igår olovlig körning jag har uppkörningen nästa vecka jag vet inte vad komma händer nu det var Första gång vad kommma händer om ni vet om det tack
Ja, du kan hälsa hejdå till körkort.
Gäst 2019-08-19 00:49 ! Citera #
Mohammad 2019-08-03
Jag stoppade polisen igår olovlig körning jag har uppkörningen nästa vecka jag vet inte vad komma händer nu det var Första gång vad kommma händer om ni vet om det tack
LoL.....

Det kan du räkna ut själv....

Blir inget kort för dig......
Abbeboy 2019-09-16 23:47 ! Citera #
Det beror på din motiv och vad transportstyrelsen tycker men oftast äre böter och spärrtid. Böten får du av domstolen baserad vad du har för inkomst 1500 som lägst då med 0 inkomst och en spärrtid mellan 1 - 24 månad
Nisse 2021-02-23 09:30 ! Citera #
Jah kan dock påpeka att många som svara här inte har en aning om va dom pratar om....
DE bara gå på din uppkörning de tar tid för Transportstyrelsen att fatta beslut
Å har gjort samma sak som dej grov olovlig veckan efter skrev jag inga problem... Å körde även upp 2mån efter de
Å haft kort i över min prövo tid å inte har Transportstyrelsen hört av sig heller....
Gäst 2021-04-17 05:18 ! Citera #
Jag blev stoppad av polisen körde som det kallas väsentligt från trafiksäkerhetssynpunkt så de misstänkta att jag var på verkat av drograttfylleri så där efter jag fick lämna in blodprov och urinprov men jag var inte på verkat så de tog min kört de sa vi kommer höra av sig till transportstyrelsen kan jag bli av med min körkort eller vad e det som kommer hända där jag körde hastighet var 40 plus det blev it nån trafikolycka jag sa till de det fösta gången jag kör i den område plus jag är inte härifrån :cry:
gäst 2021-04-18 19:27 ! Citera #
Gäst 2021-04-17
Jag blev stoppad av polisen körde som det kallas väsentligt från trafiksäkerhetssynpunkt så de misstänkta att jag var på verkat av drograttfylleri så där efter jag fick lämna in blodprov och urinprov men jag var inte på verkat så de tog min kört de sa vi kommer höra av sig till transportstyrelsen kan jag bli av med min körkort eller vad e det som kommer hända där jag körde hastighet var 40 plus det blev it nån trafikolycka jag sa till de det fösta gången jag kör i den område plus jag är inte härifrån :cry:
Vad gjorde du då för fel som var fel.

samt du är inte härifrån skrev du med.

förklara dig gärna mer i detalj.
Racer 2021-10-15 10:03 ! Citera #
Jag har hållt på å kört alla typer av fordon kört utan körkort i 18 år å blivit stoppad typ 100 gånger även suttit i fängelse för grov olovlig körning men nu efter det sista 1 år efter mitt senaste fick jag lämpen så jag tror ej på dessa kommentarer men bara för att förklara tack för mig
Som Ting Wong 2021-10-15 23:59 ! Citera #
Racer 2021-10-15
Jag har hållt på å kört alla typer av fordon kört utan körkort i 18 år å blivit stoppad typ 100 gånger även suttit i fängelse för grov olovlig körning men nu efter det sista 1 år efter mitt senaste fick jag lämpen så jag tror ej på dessa kommentarer men bara för att förklara tack för mig
Fattar inte ett skit av det du skrev.

Forum troll

mer än att hoppas att du kan ju hålla dig till en trehjulig trampcykel med flak på gården istället än o befinna dig ute i trafiken.

din arroganta lilla skit.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor