Start > Körkortsforum > Övrigt > Grov olovlig körning

Grov olovlig körning

Hjälp mig snälla. 2017-09-19 21:55 ! Citera #
Gäst 2017-09-19
Olovlig körning ger sällan fängelse. Vid upprepade gånger jag men jag tror inte du behöver oroa dig för fängelse.
Tack för svaret tror du hur länge spärrar dom tid tillstånde?
Gäst 2017-09-19 23:41 ! Citera #
Hjälp mig snälla. 2017-09-19
Tack för svaret tror du hur länge spärrar dom tid tillstånde?
Ingen aning, allt från 6 månader till 3-4 år...Beror helt på vad dom kommer fram till och hur ofta du har vart i deras skottlinje
Arnel 2018-09-16 17:54 ! Citera #
Undrar om dom har tagit min körkort för ratfylleri dom har tagit den på 12 månader detta hände i svergie men ja undrar kan ja köra i norge
Gäst 2018-09-16 20:24 ! Citera #
Amel.

Har dom tagit ditt körkort här så har du ju inget körkort då det är indraget.

Då kan du ju inte köra i Norge,

dessutom så jobbar scandinavien Polisen rätt nära varandra så att säga (kvalificerad gissning det sista, så npn får fylla i gärna).

Nu drog dom.ditt nort på 12 månader, pga rattfylla, inte säkert att du får tillbaka det, då du måste isåfall överklaga beslutet, osv, kan bli alkolås mm i din bil....alt göra om allt

Känner en som fick det indraget, han hade haft kk 20, han körde rattfull, kortet drogs in 12 månader, han överklagade inte beslutet, ham ficl göra om ALLT....teoriprov samt uppkörning
Gäst 2018-09-17 01:50 ! Citera #
Arnel 2018-09-16
Undrar om dom har tagit min körkort för ratfylleri dom har tagit den på 12 månader detta hände i svergie men ja undrar kan ja köra i norge
Nej. Du har inget giltigt körkort längre.
45 inlägg

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd »

Teoriprov online – testa dina kunskaper

Teoriprov Körkortonline.se Gratis demo – testa 65 frågor »