Ooo, vad jag älskar er alla som skriver om sina misslyckanden Trodde att det är bara jag som är så oduglig så kuggar mig för andra gången. Känner igen mig i mångas inlägg, blev kuggat pga har kört för sakta dvs under tillåtna hastigheten och för att inte anpassade hastighet så att det blev samspel med andra trafikanter. Vilken skit tycker jag, FATTAR inte dessa inspektörer att vi som kör upp är jättestressade bara för att de sitter bredvid och iakttar oss och letar efter det minsta fel FATTAR de inte att vi kör ”för sakta” för att vi är rädda att göra fel och vi behöver faktiskt lite mera tid för att bedöma traf.situationen och ta rätta beslut. Det är ju mycket värre att köra för fort, eller hur??? och det står i boken att det är hastighet som är avgörande när människor gör fel.
Jag har kört upp i Norrköping, kontoret är säkert från 60-tal och personalen är inte så jättetrevliga (har iförsig träffat bara två av dem, men iaf). Undrar om det finns nån mer som gjorde körprov i Norrköping och inte klarade från första, andra och … gånger.
Lycka till er alla som kämpar för att få det förbaskade körkortet!