Start > Körkortsforum > Kuggade min uppkörning

Kuggade min uppkörning

Sus 2020-11-21 18:43 ! Citera #
Tack för din klumpiga kommentar
Gäst 2020-11-21 18:43 ! Citera #
:) 2020-11-21
Man får helt enkelt tänka så här; körkort kan man alltid skaffa så en uppkörning mer eller mindre klarar vi av! Medkänsla är det däremot inte alla som har och heller inte får, vilket ”Gäst” här så fint visar :)
Vem fan behöver medkänsla när man har körkort?
Iggy 2020-11-21 19:29 ! Citera #
Hej Sus!

Kanske du kan boka en lektion eller två med en trafiklärare bara för parkeringen och backning? Tror att det är värt pengar, om det är det du kuggar på! Fattar att det kan vara svårt, men med rätt hjälp kommer du klara det till slut! :)

Och du Gäst som säger att man inte behöver medkänsla när man har körkort... ja, det behöver man. Att ha medkänsla för andra och tänka på deras bästa bidrar till en säkrare trafik. Självisk person blir inte en bra och säker förare. Hoppas du hittar din medkänsla nån gång! :)
Sus 2020-11-21 20:27 ! Citera #
Iggy 2020-11-21
Hej Sus!

Kanske du kan boka en lektion eller två med en trafiklärare bara för parkeringen och backning? Tror att det är värt pengar, om det är det du kuggar på! Fattar att det kan vara svårt, men med rätt hjälp kommer du klara det till slut! :)

Och du Gäst som säger att man inte behöver medkänsla när man har körkort... ja, det behöver man. Att ha medkänsla för andra och tänka på deras bästa bidrar till en säkrare trafik. Självisk person blir inte en bra och säker förare. Hoppas du hittar din medkänsla nån gång! :)
Tack din snälla kommentar. Det ska jag få göra!
Gäst 2020-11-21 21:33 ! Citera #
Iggy 2020-11-21
Hej Sus!

Kanske du kan boka en lektion eller två med en trafiklärare bara för parkeringen och backning? Tror att det är värt pengar, om det är det du kuggar på! Fattar att det kan vara svårt, men med rätt hjälp kommer du klara det till slut! :)

Och du Gäst som säger att man inte behöver medkänsla när man har körkort... ja, det behöver man. Att ha medkänsla för andra och tänka på deras bästa bidrar till en säkrare trafik. Självisk person blir inte en bra och säker förare. Hoppas du hittar din medkänsla nån gång! :)
Jag har massor av medkänsla för andra människor. Dock inte för idioter :)
Gäst 2020-11-23 00:19 ! Citera #
Gäst 2020-11-21
” Hade samma problematik som ni, fanns inga lediga uppkörningstider”

Hahaha, undrar varför det inte fanns lediga tider. Kanske för att ni storkuggare tar allihopa.
HAHAHAHA hade jag kuggat igen hade jag fortsatt boka en ny tid så fort som möjligt. Tror även majoriteten resonerar på samma sätt. Glad att du blir provocerad av det, välkommen till verkligheten, vilken värld lever du i? Jag struntar väl blankt i att jag potentiellt tar upp en körtid från muppar som dig. Ångrar lite nu att ja klarade det, hade gärna kört upp fler ggr om det innebar att du inte fick ngn tid. :D
Gäst 2020-11-23 00:22 ! Citera #
Gäst 2020-11-23
HAHAHAHA hade jag kuggat igen hade jag fortsatt boka en ny tid så fort som möjligt. Tror även majoriteten resonerar på samma sätt. Glad att du blir provocerad av det, välkommen till verkligheten, vilken värld lever du i? Jag struntar väl blankt i att jag potentiellt tar upp en körtid från muppar som dig. Ångrar lite nu att ja klarade det, hade gärna kört upp fler ggr om det innebar att du inte fick ngn tid. :D
Skön due :lol:
Seline 2020-11-25 00:18 ! Citera #
Hej allihopa. Jag har fråga omkring uppkörning ,vilken delar er sämst på en uppkörning, jag undrar mig om det er Manövrering?? Och vad kan hjälpa till att förbättra Manövrering. Jag fick underkänt for Manövrering och jag har uppkörning snart er så nervös
Gäst 2020-11-26 10:57 ! Citera #
Seline 2020-11-25
Hej allihopa. Jag har fråga omkring uppkörning ,vilken delar er sämst på en uppkörning, jag undrar mig om det er Manövrering?? Och vad kan hjälpa till att förbättra Manövrering. Jag fick underkänt for Manövrering och jag har uppkörning snart er så nervös
Inte rätt tråd...
Seline 2020-11-26 22:12 ! Citera #
Gäst 2020-11-26
Inte rätt tråd...
okay

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 20:01
5
I dag 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest