Start > Körkortsforum > Uppskrivning och uppkörning i …

Uppskrivning och uppkörning i Linköping

TS 2017-07-02 21:24 ! Citera #
ompa 2017-07-02
Haters gonna hate. Tyckte det var bra skrivet, grattis till körkortet och grymt jobbat! Du borde bli journalist 8-)
Haha håller med och TACK! :D
TS 2017-07-02 21:38 ! Citera #
Jag blir så trött på er som för era liv inte kan ta in att en bok omvandlat till fråge- och svarsform inte är mer ytinlärning än att läsa boken. Vari ligger skillnaden? Ingenstans. Det är samma information, vare sig ni vill ta in det eller inte. Ni som skriver det är bara människor som inte har gjort hela fråge-svars-grejen, för ni tror att ni är så duktiga och så bildade som läser den fina boken. Jag har läst boken och det är verkligen inget nytt. Är jag då ytinlärd? Inte alls. Jag både minns och förstår allt sedan jag gjorde provet, vilket jag inte hade gjort om det hade varit ytinlärning. Jag har ytinlärningspluggat till ett par prov i mitt liv och då ryker kunskapen direkt när man slutar plugga, men så är det inte i detta fall. Som tidigare talare sade ”haters gonna hate” ;) Ni kan inte ta min kunskap ifrån mig bara för att ni har en föreställning om att jag inte kan ha den av att plugga genom frågor. (Och nej, det är inte mellanstadiekemi jag pratar om, Nick. Jag har gått natur på gymnasiet där det var lite mer än så.)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 18:00
2
I går 13:14
8
I går 00:25
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor