Start > Körkortsforum > Uppkörning i det fruktade fars…

Uppkörning i det fruktade farsta

Anna 2017-01-06 14:21 ! Citera #
Jag ska ha en vanlig dubbel lektion på måndag morgon och ska be om att få köra där. Bor i Haninge. På måndag eftermiddag ska jag ha min mini uppkörning med en ny lärare.
Gäst 2017-01-06 20:19 ! Citera #
Har hört att hökarängen o länna e vanligt
Mrg 2017-01-07 10:17 ! Citera #
Farsta e det inget fel på! Klarade på första där pch gjorde några fel men det påverkade inte säkerheten
Helena 2017-01-07 12:29 ! Citera #
Körde upp i Farsta tidigare i veckan och klarade det på första försöket. Jag har kört både privat och i trafikskola. Det är verkligen inte omöjligt som folk påstår. Min uppkörningen var inte perfekt, så det verkar finnas marginaler för inspektörerna. Det handlar nog om vilket slags fel man gör. Tro på dig själv, men kör inte upp för tidigt (chansa). Lycka till!
Gäst 2017-01-07 14:32 ! Citera #
Ni som körde upp där. Vart fick ni köra?
Gäst 2017-01-07 15:12 ! Citera #
Jag tog mitt körkort i Farsta i oktober. Fick köra mot Sköndal tror jag det heter, vända där och åkte mot Länna.
Gäst 2017-01-07 15:56 ! Citera #
Vändning på valfritt sätt. Sen ut på motorvägen och till länna och sen vända där o sen mot farsta igen? :)
Gäst 2017-01-07 15:58 ! Citera #
Föresten? Åkte du motorväg och svängde av i sköndal eller åkte du inte motorväg dit?
trådstartare 2017-01-07 18:20 ! Citera #
Helena 2017-01-07
Körde upp i Farsta tidigare i veckan och klarade det på första försöket. Jag har kört både privat och i trafikskola. Det är verkligen inte omöjligt som folk påstår. Min uppkörningen var inte perfekt, så det verkar finnas marginaler för inspektörerna. Det handlar nog om vilket slags fel man gör. Tro på dig själv, men kör inte upp för tidigt (chansa). Lycka till!
Åh, men grattis!!
Jag vet själv att jag är redo, alla som åker med mig känner sig väldigt säkra & min körskollärare säger att det inte är någo tvivel på att det inte kommer gå bra.

Nu fick jag upp motivationen lite & det gäller som du sa att bara lita på sig själv. Stort tack!
Gäst 2017-01-08 18:39 ! Citera #
Gäst 2017-01-07
Föresten? Åkte du motorväg och svängde av i sköndal eller åkte du inte motorväg dit?
Det var nynäsleden in mot city från Trafikverket. Sen tog man av till höger, upp på bron och svänga av vänster mot Sköndal. Där fick jag vända och backa runt trottoarkant för att sedan åka tillbaka och nynäsleden ut mot Länna

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest