Start > Körkortsforum > Uppkörning i det fruktade fars…

Uppkörning i det fruktade farsta

Gäst 2017-01-06 11:58 ! Citera #
Har uppkörning nu i Januari i det så fruktade farsta, men är det så jävla segt som alla säger? Man blir ju väldigt omotiverad av att läsa alla trådar här som talar dåligt om inspektörerna & att de kuggar en för ingenting, har även hört flera kompisar som upplevt detta.

Någon här som har haft en positiv upplevelse i farsta på senaste tiden & kan peppa mig lite? :)
Anna 2017-01-06 12:31 ! Citera #
Jag har också min uppkörning i Farsta nu i Januari. Även jag har bara hört negativa kommentarer om just farsta.
Gäst 2017-01-06 12:33 ! Citera #
Anna 2017-01-06
Jag har också min uppkörning i Farsta nu i Januari. Även jag har bara hört negativa kommentarer om just farsta.
Ja, det är ju så segt!! Tappar ju motivationen
Yajirou 2017-01-06 13:05 ! Citera #
Men problemet ligger på att folk kör upp för tidigt och sedan skyller på inspektörerna och kommer hit och bara klagar. Är ni redo för uppkörning och kör som er trafiklärare vill så ska det inte vara några problem. Visst nervositeten kan förstöra men då vet ni hur det är vid nästa uppkörning. Så strunta i vad andra säger för de har gjort misstaget och försökt köra upp för tidigt.
Gäst 2017-01-06 13:43 ! Citera #
Yajirou 2017-01-06
Men problemet ligger på att folk kör upp för tidigt och sedan skyller på inspektörerna och kommer hit och bara klagar. Är ni redo för uppkörning och kör som er trafiklärare vill så ska det inte vara några problem. Visst nervositeten kan förstöra men då vet ni hur det är vid nästa uppkörning. Så strunta i vad andra säger för de har gjort misstaget och försökt köra upp för tidigt.
Jo men precis, det är det jag tänker också. Tack! Det gäller att bara fokusera på sig själv & inte sitta & älta på vad andra säger liksom
Bettus 2017-01-06 13:50 ! Citera #
Ja körde upp igår med deras bil
Ja kan säga att ja tröck på bromsen lite för hårt ngra ggr. Sen när ja skulle in på motorvägen råkade ja köra in med bakjjulen i nån snö eller nåt
O sen skulle ja backa eunt ett hörn o fick löra fram o tibaks ngra gånger innan d satt. Så ja jag gjorde dessa 3 ggr som va d dåliga o ja fick mitt kort igår:)
Bettus 2017-01-06 13:52 ! Citera #
3 ”fel” ska d stå


Tänk på att kolla överallt. Fäst inte blicken. Kolla ÖVERALLT. rätt va d är så kommer en cyklist vilket d gjorde igår o skiter fullständigt i regler.
Gäst 2017-01-06 14:00 ! Citera #
Bettus 2017-01-06
3 ”fel” ska d stå


Tänk på att kolla överallt. Fäst inte blicken. Kolla ÖVERALLT. rätt va d är så kommer en cyklist vilket d gjorde igår o skiter fullständigt i regler.
Ah tack!! Nu fick jag upp hoppet lite iallfall haha

Stort grattis!!! :D

Tack för tipsen, ska absolut tänka på det!
Anna 2017-01-06 14:01 ! Citera #
Var någonstans fick ni köra? Jag känner inte alls till Farsta området.
Gäst 2017-01-06 14:14 ! Citera #
Anna 2017-01-06
Var någonstans fick ni köra? Jag känner inte alls till Farsta området.
Jag har inte kört upp där än så vet tyvärr inte rutten, men om jag var du & aldrig kört där förut så skulle jag köra lite området fram & tillbaka för att känna till det lite grann.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor