Har prövat elevcentralen nu..
och nej, elevcentralen räcker inte...
elevcentralen är ett skämt, speciellt för 2500 kr som jag betalade.
har gjort elevcentralens tester(alla underkända)..
rätt svar till frågorna anges inte, inte heller anges det vilka frågor som jag svarat fel på..
testerna producerar någon ”läs mer” lista..
men dessa är väldigt vaga - med rubriker som ”läs mer om tunga fordons problem i trafiken”..
inte direkt informativt.
ett stort jävla skämt.. känner mig blåst på 2500kr.
tänker fortsätta använda ”Ta körkort”-appen, den är 1000gånger bättre, dessutom så var den gratis (dagens app) .. tror den kostar 100 kr annars...
FEL!
Du pluggar helt enkelt fel.. Anledningen till att du inte ”får svaren” å bara ”läs inom ett vist ämne” är helt enkelt för att du skal läsa mer för att få fram svaret på det viset... Detta är för att undvika att du ”lär dig svaren”..Nu vet inte jag om du har själva boken, för har du inte den så är det ganska meningslöst att använda elevcentralen..
Dessutom är elevcentralens frågor det närmaste du kan komma det riktiga provet... Elevcentralen å det riktiga provet är nämligen väldigt lika vad gäller utformningen på frågorna m.m..
Som sagt, plugga mer istället, det värkar nämligen inte som att du gör det.. Att dessutom plugga andra program som ger dig svaren är nämligen en dålig idé, efter ett tag lär man sig automatiskt svaren på frågorna å därmed är pluggandet förjäves..
- Från en som enbart pluggat elevcentralen å klarade teorin på första försöket...