Oj vad lite alla kör, 10 lektioner??? knappt 6 timmars körning och då ska ni lära er koppling,gas, växling, hastighetsanpassning, körfältsbyte, uppsikt, uppmärksamhet, trafikregler, motorväg, landsväg, samspel med andra, påfarter - avfarter, risker, gående, cyklister och tusen saker till.. nej, nej nej, det luktar skryt tusen vägar. Det krävs minst 40 timmars körträning innan man ens kan säga att man är en fullvärdig bilist. Glöm 10 lektioner, om så är fallet har man tränat minst 40 timmar eller mer hemma och isåfall med en jävligt duktig handledare. Blir så trött på alla som skryter, det värsta är att de som aldrig kört bil tidigare och ska börja köra tror att dem ska klara sig med 10 lektioner, haha lycka till!
Jag kan bara hålla med om vad du skriver, jag har själv kört 11 gånger via trafikskolan och tycker väll att jag kan allt hyfsat bra, men då ska man inte glömma alla dom milen jag har kört privat också
Imorgon ska jag in till trafikskolan och köra min 12:e lektion, och då ska vi börja planera in för motorvägskörning samt kolla tider för halkbanan. Jag skulle vilja se en som aldrig har kört bil tidigare ta 10 lektioner och sedan visa upp vad dom kan. Skulle gissa på att mer än 70% skulle missa sin uppkörning. Men härinne verkar alla vara erfarna proffs förare efter bara 10 lektioner