Start > Körkortsforum > Hur länge har ni övningskört?

Hur länge har ni övningskört?

samueel 2012-03-17 16:09 ! Citera #
johannayyy
Hur länge har ni övningskört? Jag har hållit på rätt länge och kört men det känns som det är rätt långt kvar tills jag kan köra upp. Teorin känns rätt lätt, men att köra bil... Är det bara jag som tycker det är svårt att köra bil?


Jag har kört i ca 1½ år och tycker fortfarande att vissa saker är krångliga. Jag kör dock bara privat än så länge.
samueel 2012-03-17 16:24 ! Citera #
Seglarkungen
Jag har övningskört i ungefär 1,5 år. Mest privat och nu kan jag köra så bra att mina föräldrar litar på mig/vet att det går bra så de är ibland under längre resor som de somnar, vet inte hur lagligt det är men effektivt om man behöver köra långt och farsan är lite trött.
Men snart blir det körkort!!


Jag skulle tippa på att det är ganska olagligt. Men jag har själv gjort liknande saker så jag kan inte säga så mycket. Haha :D Har själv kört till Stockholm från Umeå.
Gäst 2012-03-19 10:53 ! Citera #
arminno
han säger att jag är redo ;)

Då är du nog redo, när körskolläraren säger det är du ofta redo med råge :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor