Jag vet inte, kan det hjälpa med mer teori, åka med någon annan och analysera deras körsätt? Koppla ifrån dig själv liksom, vila lite i det du blir stressad över? Jag fick egentligen en väldigt lätt första uppkörning, lugn och fin med få utmaningar men fick på bristande planering pga att jag avvaktade lite för länge med vänstersväng tex, blev aldrig trafikfarligt så jag tycker inte det kändes rätt att jag kuggade, gjorde också en liten päronsväng, tyckte bilen drev lite extra än jag är van vid så fick på manövrering också, aldrig kört en sådan bil innan, jag trodde dock att jag klarat det, jag hade en så bra känsla och tyckte ”det här är ju roligt” och blev så chockad när han sa att det inte var godkänt, blev rätt förstörd, andra gången var jag fruktansvärt nervös, fick svåra moment som backparkering mellan två snedparkerade bilar och mycket på och avfart i skarpa svängar, omkörning i hög fart, jag var för hastig i allt och missade en högerregel efter att ha kört huvudled länge så inspektören fick ingripa, helt rimligt att jag kuggade, Trafikverket hade avbokat min tid och gett mig en ny senare en annan dag vilket krockade med jobb, hade ju planerat för den andra dagen så allt blev pannkaka redan innan, tredje fick jag en vecka senare, var lugnare och fick en lugn väg ut ur Helsingborg, klarade alla moment men körde tydligen lite för fort flera gånger och reglerade det ibland och ibland ”struntade jag i det” sa inspektören, jag frågade i vilka situationer då jag inte alls kände igen det själv men då fick jag ett vasst svar att det inte gick att redogöra för
så olika saker varje gång.