Start > Körkortsforum > Uppkörning imorn känns nervöst

Uppkörning imorn känns nervöst

Karin 2021-08-08 18:09 ! Citera #
Har uppkörning imorgon 6 gången med automatbil.
Hade 10 lektioner inbokade med min körskola det var kravet för att jag denna gång skulle kunna boka min uppkörning via dom men min ena körlärare blev sjuk så där försvann 3 lektioner hann endast ta 7 en dag körde jag 3 lektioner på rad var helt slut efter den dagen. Mitt tips är ta ej så många lektioner på rad man tar knappt in något man är så trött i huvudet.

Sen min körlärare jag kör med nu är ny för mig för min förra var fullbokad. Han är en äldre man han säger inte så mycket, klart han säger det man gör fel osv men försökt fråga tycker du vi ska omboka min uppkörning det är ok för mig har till nov på mig. För vill ej kugga igen vill va 100% säker då säger han ingenting och ba jahapp ses imorgon. Sen vår sista lektion var nu i torsdags gjorde ju några fel kom ut för snabbt så hann ej sänka till 80 missade även titta över en cykelpassage för jag låste mig på vägen framför.

Så avlsutade jag lektionen och sa ja asså det känns osäkert ska vi omboka? Hanba men du måste ju din teori går ut? Så sa jag nej jag har sagt i november går den ut så säger han ingenting och bara jahapp ses på måndag(då jag har min uppkörning) känns som jag ej får nån respons? Menar han att han skiter i att ja känns osäker eller att jo du e redo? Fattar 0
Nu är det söndag och jag har sån ångest då jag ej kunnat ha någon som passat barnen så jag kan köra med min man och min vän som jag skulle köra med åkte iväg till gbg över helgen. Känns meningslöst detta och orkar inte höra imorgon din körning är ikke godkänd plus så ska det spöregna imorgon.
Behövde bara skriva av mig för tankarna går i 190 kram på er.
Zack 2021-08-08 20:10 ! Citera #
Hoppas det går bra, andas, gör ditt bästa och ta det som det kommer!

Sen om det, ta i trä, inte går bra så tycker jag att du ska våga kommunicera ditt behov av mer ingående feedback på dig som förare och ställa krav på din trafikskola och lärare, du betalar ju trots allt för en tjänst. I värsta fall, våga byta trafikskola eller lärare.

Lycka till!
Karin 2021-08-08 20:58 ! Citera #
Tusen tack för ditt svar! Ska försöka andas bara och ta det lungt. Min förra lärare var bra på ge feedback oturligt nog var han fullbokad nu så får hoppas jag kan boka in honom nästa gång.
Gäst 2021-08-08 21:03 ! Citera #
Det blir ingen nästa gång, för imorgon klarar du det. Slappna av och tro på dig själv!
Gäst 2021-08-08 21:21 ! Citera #
Om det är 6:e uppkörningen så kan du väl inte vara så nervös ? Hehe. Du låter lite nojjig, har du hört talas om ”go with the flow” :o Kör bil, det som händer, händer.” Det är mitt bästa tips med tanke på att du uppenbarligen har kunskaperna som krävs för att klara en uppkörning.
Karin 2021-08-08 22:16 ! Citera #
Hahah ja det är egentligen sant är för nojig nästan så att det blir löjligt tycker detta är ett sånt ångestmoment men tar till mig det ni skriver ska försöka andas
elov5 2021-08-08 23:16 ! Citera #
Vart är uppkörningen?
Gäst 2021-08-09 00:19 ! Citera #
Lycka till du kommer klara det
Karin 2021-08-09 01:06 ! Citera #
Tack <3! I helsingborg
Alice 2021-08-09 06:31 ! Citera #
Heej! Lycka till idag!! Du får skriva sen hur det gick :) jag ska göra uppkörningen kl 15:30 i Örnsköldsvik idag och har inte kunnat sova 1 minut... sitter på tåg från Stockholm nu är framme om 7 timmar. Ska försöka sova lite
Och svepa en kaffe när jag vaknar :3
Hörs senare!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest