Start > Körkortsforum > Hur länge har ni hållit på med…

Hur länge har ni hållit på med körkortet?

Gäst 2014-08-29 00:25 ! Citera #
Oj ska försöka sammanfatta detta så kort jag kan.. tips 1. Boka risk1 och risk2 direkt. Övnings kör sen och boka era prov. Mitt kort tog exakt 1 månad och kostade totalt 6500. Tog två kör lektioner i samband med uppkörningen i samma område som jag skulle köra upp och bad dem gå igenom samma som vid uppkörning. Se första uppkörningen som test.. om du klarar sjukt grymt. Om inte ta åt dig och fråga exakt vad du gjorde fel så garanterar jag att du klarar på andra. Så mina tips är..

Boka och genomför risk 1 och risk 2. Efter det boka teori.. plugga satan innan.. Efter teori... boka uppkörningen och ta en eller ett par lektioner dagarna innan i samma område kommun du ska köra upp.. be dem gå igenom samma sak som på uppkörningen. Kortet är ditt! Att ha körkort är grym frihet. Lycka till alla och hoppas detta hjälper någon.
Gäst 2014-08-29 00:29 ! Citera #
Och till ovan hade med en lärare som fick mig känna mig usel.. allt var fel och 820kr kostade han. . Första uppkörningen tänkte jag på vad han sagt. Bommade. Andra så körde jag bara som jag tyckte kändes bra och sket i hans petigheter och ekonomi körning. . Och då gick det hur bra som helst :). Lycka till!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo