Start > Körkortsforum > Hur länge har ni hållit på med…

Hur länge har ni hållit på med körkortet?

Gäst 2010-08-24 23:24 ! Citera #
Jag började i juni, cirka 15:e juni 2010. Uppkörningen har jag i början av september och teorin i slutet av augusti (nästa vecka). Men lägg därtill en ganska lång väntetid! Jag var redo för 1 månad sen men då jag bokade via trafikskola så fanns det inte jättemånga tider (tänk dessutom på att det var sommar när tiderna bokades och det var säkert fullt hos Trafikverket då också och det lär ha bidragit till min långa väntetid.)

Nu vill jag bara bli klar så snabbt som möjligt!! Jag har skola också så jag vill inte hålla på och tänka på båda utan jag vill fokusera på antingen och det var därför jag t.ex. började i juni månad.
PKRPRO 2010-08-26 00:06 ! Citera #
Började övningsköra i juli månad, har kört hela sommarn nu.

Har också tagit 3 körlektioner ganska nyligt, och bokat lite mer frammåt, + uppkörning och teoriprov i oktober =)

/PKRPRO
MALIN 2010-09-01 11:29 ! Citera #
JAG HAR HÅLLT PÅ DEN 2008. INTE OK!
MEN NU SITTER JAG HÄR OCH FÖRSÖKER, OCH DET GÅR GANSKA BRA.
TROR DET BEROR MYCKET PÅ MOTIVATIONEN MAN HAR FÖR ATT LYCKAS.
Gäst 2010-09-04 21:24 ! Citera #
Tog ca 10 månader att lära min tjej köra bil och dessutom lära henne teorin(hon gillar inte att plugga) Men när hon väl gick till körskolan efter 10 månader för att testa sina kunskaper blev dem positivt överaskade. Följde handledarbokens upplägg och tyckte det var bra. Hon kör lugnare än mig och är imponerad av hennes körstil.
boboo 2010-09-05 17:55 ! Citera #
Sen jag var 18 hihi (jag är 29 nu) dock inte intesiv. nu har jag gett mig själv till jul att ta körkortet.
Gäst 2010-09-05 19:36 ! Citera #
Jag tog mina första körlektioner för ca ett år sedan och nu börjar det närma sig uppkörningsdags. Har inte känt mig redo innan, vet egentligen inte om jag känner mig redo nu heller men jag får ingen kritik längre (förutom möjligen att jag kanske kommer ihåg att placera bilen nära kanten bara 4 av 5 gånger) så jag tänkte att nu kör jag upp så får vi se vad de säger. Om de säger vad jag ska öva på så vet jag ju i alla fall det. Som det är nu vet jag ju inte det.
Maria 2010-09-11 18:04 ! Citera #
Började köra lite smått förra sommaren 09 men har inte kunnat träna så mycket då föräldrarna jobbar en massa. Blev 18 i december och är nästan klar nu, gick en teorikurs och har tagit en del lektioner så har nog körkort i oktober/november. Så blir nog totalt strax under 1,5 år. Men då har jag inte kört speciellt intensivt alls! :)
Gäst 2010-09-14 18:09 ! Citera #
Började väl seriöst detta året. Är nu 21.

Köpte tio lektioner från en bilskola förra året, men har bara använt fyra utav dem än så länge.
Gäst 2010-09-15 11:44 ! Citera #
Jag började övningsköra i februari förra året och med körlektioner i december. Har dock haft vissa avbrott i mitt körande på grund av mycket att göra i skolan. Jag har totalt tagit 13 körlektioner.
Ellen63 2010-09-15 19:56 ! Citera #
Jag började i Maj i fjor..höll upp under juni-aug...sen gick körskolan i KK på hösten (hade tur med att mina 15 lektioner var slut)..höll uppe hela vintern...började igen i våras...höll uppe under sommaren..ska köra upp i morgon.. :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 18:00
2
I dag 13:14
8
I dag 00:25
3
I går 23:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov