Start > Körkortsforum > Kuggade för andra gången med s…

Kuggade för andra gången med samma inspektör

Gäst 2019-04-10 11:25 ! Citera #
Skönt att du blev kuggad, för du fattar ju verkligen inte varför du ens vart kuggad..
Att skylla ifrån sig på en inspektör som gjorde helt rätt är bara så jävla pinsamt gjort av dig.
Du pratar om att dom ska bedöma helheten, jag tycker du ska bedöma helheten med vad bilkörning verkligen går ut på!
För du så är himla omogen, så du ska inte ens ha körkort!
Arg aspirant 2019-04-10 13:18 ! Citera #
Det är fan löjligt att det finns tjejer i min klass som kör som jävla krattor som får körkort, medan jag som kör i princip perfekt inte kan få det!!
Gäst 2019-04-10 13:52 ! Citera #
Arg aspirant 2019-04-10
Det är fan löjligt att det finns tjejer i min klass som kör som jävla krattor som får körkort, medan jag som kör i princip perfekt inte kan få det!!
Ja, de är säkert töntar som stannar vid stopplikt! :lol:
Gäst 2019-04-10 14:01 ! Citera #
Arg aspirant 2019-04-10
Det är fan löjligt att det finns tjejer i min klass som kör som jävla krattor som får körkort, medan jag som kör i princip perfekt inte kan få det!!
*Bortförklara och bagatellisera egna misstag
*Anse sig stå över reglerna

Precis såna förare man vill möta på vägarna ;)
Arg aspirant 2019-04-10 16:14 ! Citera #
Det kom ju för fan ingen, krypte fram och körde sen snabbt över, sparar på miljön genom att inte stanna OCH utsätter inte någon för fara!!

Funderar fan på att överklaga inspektörn, för han var fett konstig
Gäst 2019-04-10 16:35 ! Citera #
Arg aspirant 2019-04-10
Det kom ju för fan ingen, krypte fram och körde sen snabbt över, sparar på miljön genom att inte stanna OCH utsätter inte någon för fara!!

Funderar fan på att överklaga inspektörn, för han var fett konstig
Spelar väl för fan ingen roll att ingen kom. Ska man få bryta mot alla regler förutsatt att det gick bra i efterhand? Återigen, kör du mot rött om det är helt tomt på bilar i en korsning?
Gäst 2019-04-10 17:26 ! Citera #
Trådstartaren är prima exempel på varför vi behöver höja åldern på körkort i Sverige. Ung kille(unga män står för majoriteten av alla olyckor förresten) som vägrar följa trafikreglerna.

Om du under uppsikt vägrar följa dem, vad tror du händer då när du är ute i trafiken själv? Det kommer smälla till ordentligt. TS tillhör garanterat den gruppen med störst risk.

Du körde förresten också som en kratta.

För att vara lite konstruktiv...

1. Döda vinkeln heter så av en anledning. Du kan inte förlita dig på speglar för att säkerställa att det är tomt.
2. Stopplikt betyder STOPP. Säg åt farsan din att skita i att stanna där framför polisen så ska du få se hur mycket han får böta.

Jag är jätteglad att du kuggade! Låt smärtan i plånboken vara en läxa. Du hade kunnat gjort annat för pengarna men nu måste du betala om alla prov igen. Bara för du är i trotsåldern...
Donnan 2019-04-10 17:43 ! Citera #
Arg aspirant 2019-04-10
Det kom ju för fan ingen, krypte fram och körde sen snabbt över, sparar på miljön genom att inte stanna OCH utsätter inte någon för fara!!

Funderar fan på att överklaga inspektörn, för han var fett konstig
Där har du fel.

Säkerhet står över allt annat.

Gör om och tänk rätt nu.

Stoppplik är stanna och stå still.

Och det finns en anledning varför de är uppsatta, ofta kring olycksdrabbade korsningar
Gäst 2019-04-10 21:53 ! Citera #
Donnan 2019-04-10
Där har du fel.

Säkerhet står över allt annat.

Gör om och tänk rätt nu.

Stoppplik är stanna och stå still.

Och det finns en anledning varför de är uppsatta, ofta kring olycksdrabbade korsningar
Det hände ju fan inget farligt, kan du inte läsa??!!
Alltså 2019-04-10 22:36 ! Citera #
Gäst 2019-04-10
Det hände ju fan inget farligt, kan du inte läsa??!!
Om man överlever rysk roulette ”hände inget farligt” ...

Ergo, rysk roulette är ofarligt? :|

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 13:17
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest