Start > Körkortsforum > Smart teknik för att klara gal…

Smart teknik för att klara galant teoriprovet!!!!!

Gäst 2018-03-12 17:11 ! Citera #
Simon Ade du fick väl papper på det du hade fel på ?
Hej 2018-04-13 15:03 ! Citera #
Gäst 2016-01-25
EXAKT!!!

Det finns inga genvägar till att klara teoriprovet! :D
Körkortsboken är bäst utav allt!! Kommer ihåg att jag kunde göra testfrågor på nätet, men boken gör att man lär sig mer 8-)
Lillturken 2018-06-15 13:53 ! Citera #
ö
linda 2019-04-04 21:13 ! Citera #
snällkille. 2010-03-18
Har mitt eget teknik som gärna kan dela mer er andra som ska göra teoriprov.
kan garanterar er att ni klarar det Galant med hög marginal .
intresserad ?
Hej
vad har för teknik, behöver hjälp
Gäst 2019-05-13 10:14 ! Citera #
linda 2019-04-04
Hej
vad har för teknik, behöver hjälp
Han skrev ut det lite senare i tråden. Dessutom har många andra skrivit svar i det. Om du inte ens orkar läsa igenom en tråd så behöver du tänka efter innan du börjar plugga för teori. Det är mycket att lära sig och attityden ”hjälp mig nu” funkar inte riktigt när du kör bil.

Dags att plugga hårt med andra ord och inte bara i sista minuten. Du lär dig inte för att klara provet utan för att köra bil. Provet är bara ett prov för att se om du lärt dig något.
Hjälpsnabbt 2019-10-28 16:54 ! Citera #
Hej!
Behöver hjälp snabbt.
skriver den 30 oktober.
Vart hittar man den bästa informationen? Länkar?

Tack i förväg ;)
Tänk efter!! 2019-11-01 20:41 ! Citera #
Till Alla som ”Vill klara teorin” ;
Vem vill du själv ha som med-trafikant där ute?
Vill du ha verkligen ha folk som klarat provet pga vissa ”plugg-tekniker” för att snabbt fixa biffen?
Känns det tryggt? Känns det bra ge/ta sådana tips när du tar bilen för en tur, själv eller med din familj = din älskling / dina barn /dina vänner / dina anhöriga...?
Eller vill du gå /att de som går in i prov-salen förstår att det man läser på inför är för Livet - Inte för stunden som ett matteprov i 7:an.
Tänk på detta. Och utnyttja tiden du har under provet. Tänk till.
Det är mitt tips.
Smile 2020-10-15 11:51 ! Citera #
Gäst 2016-09-14
Du ska nog skippa körkortet och hålla dig till busskort i fortsättningen...
Varför skriver man så här detta hjälper väl ingen alla är inte Einstein :cry:
gäst 2020-10-15 16:09 ! Citera #
Gjorde teoriprovet för första gången för några dagar sedan. Klarade med 58 poäng. Jag har aldrig läst hela körkortsboken, jag har försökt men när man väl läser boken så tänker man ’’men det här kan jag ju, det här är väl logiskt’’ så det går inte riktigt in. Däremot så köttade jag på med körkortsfrågor via trafikskolaonline samt random frågor på nätet för att få lite variation. Jag kollade även videos på youtube där trafiklärare förklarar osv. Men det som hjälpte mig mest var att göra frågor, då jag efter testet får reda på vilka frågor jag hade fel på, förklaringar, vad jag behöver öva mer på osv.

Jag hade även köpt appen Ikörkort (tror den heter så), visst den var bra, hade lite nytta av den dagarna innan teoriprovet MEN som sagt kötta på med frågor, gör så många frågor du orkar med under en dag, gör mer dagen efter. Jag körde på tills jag enbart fick max 1-3 fel per test.

Sedan är det väldigt individuellt, men detta hjälpte mig och förklaringarna till mina felval gjorde så jag tänkte till vid nästa test. Jag är även en sådan person som vill förstå mitt felsvar och varför det andra alternativet var rätt, detta hjälper också.

Lycka till alla som inte gjort teorin än, men har du gjort ditt bästa och känner ’’nu har jag enbart något enstaka fel vid alla test jag gör’’ då kommer du att klara det utan problem.

Kan även inflika att under mitt teoriprov kom det en del statistikfrågor som berör män, kvinnor, ungdomar, äldre, rattfylla, olycksstatistik osv. Jag var absolut inte beredd på den mängden statistik, så se gärna över detta!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 11:30
8
I dag 11:04
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor