Start > Körkortsforum > Smart teknik för att klara gal…

Smart teknik för att klara galant teoriprovet!!!!!

tjaba 2016-07-17 16:56 ! Citera #
Hej tack
Gäst 2016-07-17 18:14 ! Citera #
Varför ska alla satsa på att få 52 poäng? Varför ha 14 fel?! Det är oerhört mycket med tanke på vad detta faktiskt handlar om! Satsa på att lära er allt ordentligt istället! Det finns 65 poäng att plocka.
Gäst 2016-07-18 01:59 ! Citera #
Gäst 2016-07-17
Varför ska alla satsa på att få 52 poäng? Varför ha 14 fel?! Det är oerhört mycket med tanke på vad detta faktiskt handlar om! Satsa på att lära er allt ordentligt istället! Det finns 65 poäng att plocka.
Jajemen!
Intesmart 2016-07-21 22:24 ! Citera #
Trots att ni bara hålla era kunskap på teorifrågor istället för att lära ”varför” och ”hur” saker ting går ut på. Inte ofattbart att ni blev kuggad.

Läs bok och tänk efter!
Gäst 2016-07-23 18:42 ! Citera #
Ända sättet att klara teorin är att faktiskt plugga... Plugga ofta och sikta högt istället får att klara det precis så slipper du de jobbiga misslyckanden med 1 för mycket fel.. Kan rekommendera snabbteori.se, lycka till!
Frustrerad 2016-09-13 13:36 ! Citera #
Jag har gjort teoriprovet 7 gånger med 44-50 rätt. Får åka buss i 2timmar för att komma dit. I 2 år har jag lusläst teorin i boken + massvis med testprov. Börjar bli dyrt nu. Har nästan förlorat hoppet. Snälla hjälp.
Gäst 2016-09-14 09:23 ! Citera #
Frustrerad 2016-09-13
Jag har gjort teoriprovet 7 gånger med 44-50 rätt. Får åka buss i 2timmar för att komma dit. I 2 år har jag lusläst teorin i boken + massvis med testprov. Börjar bli dyrt nu. Har nästan förlorat hoppet. Snälla hjälp.
Du ska nog skippa körkortet och hålla dig till busskort i fortsättningen...
Tua 2016-09-15 16:39 ! Citera #
Jag är i allmänhet fruktansvärt dålig på att plugga. Men idag gjorde jag teoriprovet för första gången och fick 60/65 rätt :lol:

Det finns en sak som jag tror har varit min räddning och det är körkortsappen ”Ta Körtkort” den kostade 200kr men så värt!
Den går igenom hela boken i lätta kapitel och innehåller många prov och frågor som har varit så bra (Som verkligen underlättade för mig på provet idag)

I övrig kan jag bara säga, kötta prov och frågor så mycket du bara kan. Använd boken som en uppslagsbok medan du övar på teorifrågor. Det är egentligen värdelöst att lägga energi på att läsa hela ändå.. Det kommer du att ha gjort om du har svarat på tillräckligt många frågor ändå.
Gäst 2016-09-21 13:10 ! Citera #
:)
:D bra
Fundersam-tjej 2016-11-03 14:35 ! Citera #
Hej.
Jag ska göra teoriprovet för moped på måndag (7/11) och är så stressad över detta. Jag har gjort provet innan men fick endast 48 så blev ej godkänd.. Snälla Hjälp, hur kan jag lära in så snabbt och bra som möjligt? Tacksam för svar. :?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo