Start > Körkortsforum > Smart teknik för att klara gal…

Smart teknik för att klara galant teoriprovet!!!!!

Gäst 2016-11-03 17:37 ! Citera #
Fundersam-tjej 2016-11-03
Hej.
Jag ska göra teoriprovet för moped på måndag (7/11) och är så stressad över detta. Jag har gjort provet innan men fick endast 48 så blev ej godkänd.. Snälla Hjälp, hur kan jag lära in så snabbt och bra som möjligt? Tacksam för svar. :?
Tokplugga! Jag pluggade mest på slutet, hade ca en månad kvar innan teoriprovet och den månaden pluggade jag som bara den!
KungN 2017-05-12 07:41 ! Citera #
Tack, vad bra att du förklarade för mig att jag måste öppna boken innna jag gör teoriprovet .. det hade jag inte förstått själv innan.
Gäst 2017-06-17 12:37 ! Citera #
:cry: kan infenting
sam 2017-06-19 19:14 ! Citera #
Trafkreglerna
Gäst 2017-06-19 23:14 ! Citera #
Det bästa och säkraste sättet att klara teoriprovet är att plugga på i tid!
Att tro att man kan förlita sig enbart på appar någon dag eller en vecka innan skrivning är bara så korkat...

Det finns inga genvägar, så vill du känna dig säker när du kommer till skrivningen så se till att plugga ordentligt.
Och använda gärna olika plattformar, men framför allt så se till att skaffa körkortsboken, den är i särklass det bästa du kan ha när du ska skriva, och läs den gärna 2-3 gånger väldigt noga, sedan kan du kombinera den med appar och prov på nätet...
:: 2017-08-14 19:54 ! Citera #
Tack för hjälpen
Ayka 2018-01-14 15:42 ! Citera #
Det 70 väg och uppsikten är väldig br, kan jag få stanna vid vägkanten att ta emot ett samtal?
pelle 2018-02-07 12:10 ! Citera #
Näej,det är bra
Simon Adeli 2018-03-12 15:53 ! Citera #
Jag undrar om ni kan hjälpa med teori provet.

Jag gjorde teori provet en gång om fick godkänt men jag fick inte uppkörningen då var jag tvungen göra det om när jag fick uppkörning. Men denna gången blev jag underkänt.

Så kan man få hjälp med teori provet här?
Mvh/Simon
Gästen 2018-03-12 16:41 ! Citera #
Simon Adeli 2018-03-12
Jag undrar om ni kan hjälpa med teori provet.

Jag gjorde teori provet en gång om fick godkänt men jag fick inte uppkörningen då var jag tvungen göra det om när jag fick uppkörning. Men denna gången blev jag underkänt.

Så kan man få hjälp med teori provet här?
Mvh/Simon
Vad menar du?
Vill du att någon annan ska göra ditt prov?
Om du menar att du vill ha hjälp med vissa frågor så är det bara att skriva på, alltid finns det någon här som kan hjälpa dig :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor