Start > Körkortsforum > Misslyckad första uppkörning -…

Misslyckad första uppkörning - tips på hur man kommer igång igen?

Gäst 2021-01-16 23:25 ! Citera #
abbas 2021-01-16
Hej
jag har kuggat 4 gånger på uppkörningen och har inte länge kvar min teoriprov, typ 5 dagar kvar

jag vet inte vad ska man göra.

kan man ringa trafikverket o fråga om det finns nya tider.
Ha koll på hemsidan brukar dyka upp avbokningar
Babushka 2021-01-17 16:56 ! Citera #
Abbas, vart bor du, och hur långt är du villig att åka för att göra uppkörningen? I Köping, Norrköping, Örebro.. Västerås finns lediga tider närmaste dagarna.. Men vilka moment har du failat i, och har du tränat på dessa?
Abbas 2021-01-17 20:40 ! Citera #
Hej
Jag bor i vänersborg
Jag skulle vilja hitta körprov Lidköping eller skövde om det ens möjligt. Men det finns inga tider just nu.
? 2021-01-18 14:18 ! Citera #
Hei jag har kuggat 2 gångar pga manövrering, och skal köra upp snart, andra som har kuggat på det sätt och vad kan man göra for att förbättra sig på det punkt, jag har kört snart i et år eller lite mer.
Babushka 2021-01-18 20:19 ! Citera #
Abbas 2021-01-17
Hej
Jag bor i vänersborg
Jag skulle vilja hitta körprov Lidköping eller skövde om det ens möjligt. Men det finns inga tider just nu.
Abbas, har du missat att det finns en ledig tid imorgon kl 15.30 i Lidköping?
Lukasito 2021-01-18 21:51 ! Citera #
Jag klarade min uppkörning idag på fjärde försöket. Min teori går ut om tre veckor så jag hann precis.. sjukt glad nu!!!!

Tips är att kolla trafikverkets hemsida varje dag, på morgonen, och söka tiderna två tre gånger i timmen, för att eventuellt se om det kommer in nån avbokning..
Gäst 2021-01-19 12:34 ! Citera #
Babushka 2021-01-18
Abbas, har du missat att det finns en ledig tid imorgon kl 15.30 i Lidköping?
Hej
Hur kan du se det när jag inte kan??
Gäst 2021-01-19 12:36 ! Citera #
Gäst 2021-01-19
Hej
Hur kan du se det när jag inte kan??
Jag såg nyss vad du skrev men är det möjlig att jag hinner nu till Lidköping.
Abbas 2021-01-19 12:39 ! Citera #
Finns det tid imorgon eller över imorgon i Lidköping. Förresten kan du boka uppkörning babushka??
Babushka 2021-01-19 20:35 ! Citera #
Abbas 2021-01-19
Finns det tid imorgon eller över imorgon i Lidköping. Förresten kan du boka uppkörning babushka??
Abbas, jag läste ditt första inlägg igen och såg nu att du har kuggat uppkörningen 4 ggr. Det är därför du tyvärr inte kan se tidigare tider.

Dom två första gångerna har man ”förtur” men om man kuggar därefter så kan du inte boka dom tidigare tiderna, därför ser du dom inte när du fyller i ditt personnummer. För i systemet är det registrerat att du har kört 4 ggr. Tyvärr :(

Jag har inte kört upp än, därför kan jag och andra som inte gjort uppkörningen, boka dessa tider.

Men ge inte upp! Du får göra om teorin, öva lite mer och kämpa på tills du får körkortet. Jag önskar dig lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I dag 15:50
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov