Denna nivå alltså. I’m out. Den dagen du vågar dig på lite tyngre lära kommer du förstå vad jag menar; då inser du att du inte vet hur du lär dig bäst. Lycka till med körkortet!
För övriga: Kombinera kursbok med förslagvis korkortonline.se eller STR. Det är effektivt och långsiktigt.
DENNA nivå alltså. I’M out. Jag ska säga något som lär göra att du trillar av stolen/whatever du sitter på - denna sk tyngre litteratur innehåller en hel j*vla massa utfyllnad, blaj och onödigheter. (Jag kan bara föreställa mig röken som blåser ut ur öronen på dig
) Jag har läst i boken och vidhåller att testproven är absolut bäst inlärningstyp för mig och så väntar jag på att du ska göra alla testprov
Folk är olika, oavsett om du vill inse det eller inte. Sträckläsning som studieteknik gör INTE att information fastnar i huvudet på mig, för det är för mycket utfyllnad och för lite väsentligheter samt för monotont för att jag på ett effektivt och djupgående sätt ska kunna lära mig och komma ihåg det som stått. Dagligen tillämpar jag teorin som jag har lärt mig i trafiken - då är det inte ytligt inlärt. Att jag studerar bäst genom att bli förhörd gör mig inte till en dummare person. 61/65 säger sitt. Sedan kan ni fortsätta att hävda att jag skulle kunna gissa mig till det utan grundkunskap. Lite sannolikhetslära vore kanske inte fel...
Jag säger inte alls att det är fel att läsa i kursboken om det fungerar bäst för en individ. Att vara säker på att det finns en Gud är lika vanskligt som att vara säker på att det INTE finns en Gud, för det kan man ju faktiskt inte säga med säkerhet. Och är du helt säker på det, ja då säger det sitt...