Åh jag orkar ej mer!
Övningskört sedan september. Började på trafikskola, gick igenom alla moment på deras lista. Dock tog jag fler och fler lektioner och de hade dålig koll och var oseriösa. Slutade med att jag gav upp dem(hade ej råd mer) och började köra med en privat handledare.
Vande mig vid hans bil, körde mycket, jag har verkligen kört mycket och råpluggat teori.
Vi tyckte jag var klara och jag bokade proven.
Klarade teorin galant men uppkörningen gick åt helvete.
Jag som verkligen kört vant och bra fick stora fel med manövreringen av trafikverkets bil, fattade nada, skakade av nervositet! Detta ledde till: dålig manövrering, dålig uppsikt, dålig avsökning och dåligt samspel.
Är så himla besviken och jag skäms otroligt i med att jag trodde att jag kunde köra bra.
Nu har jag börjat köra med en annan som jobbar som yrkeschaufför och han har visat mig mycket mer hur man faktiskt tar kontroll över själva bilen. Dock kan han inte köra så mycket med mig. Så jag får väl börja trafikskola igen.
Teorin går ut om 7 veckor... Jag ville verkligen få mitt efterlängtade körkort. Jag kan ju detta, jag är ingen trafikfara.. lite osäker ibland på mig själv kanske..
Jag har plugg,jobb och barn, ville verkligen få detta överstökat nu och köra bil! Älskar ju att köra bil.
Ge mig lite inspo!!