Start > Körkortsforum > ORKAR EJ MER

ORKAR EJ MER

Deprimerad pga körkort 2022-06-17 09:18 ! Citera #
Hej, jag har tagit 20 lektioner nu och min lärare säger aldrig ”bra jobbat” eller berömmer mig för någonting alls, antingen kör jag för långsamt, eller för snabbt, eller så bromsar jag in för tidigt men om jag bromsar senare är det för sent, jag kollat antingen för mycket eller för lite, vad jag än gör är det FEL
Jag gråter efter varje lektion pga att jag känner mig så jäkla kass och trög som inte kan
Jag får ingen motivation eller vilja att göra degar mer, jag ger snart upp…

/ ledsen tös
Tarfikläraren 2022-06-17 11:24 ! Citera #
Usch vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med din trafiklärare!
Jag som trafiklärare rekommenderar alltid mina elever i början av utbildningen att prova någon av mina kollegor om det inte känns bra att köra med mej. Känns det fortfarande inte bra så kan det ju vara så att den trafikskolan du är på inte passar dej o då hade jag rekommenderat att du byter trafikskola.
Det är roligt att köra bil och ska absolut inte kännas ledsamt eller pressat. Det är mycket nerver ändå när man ska ta körkort!

Hoppas du hittar en trafiklärare eller trafikskola som passar dej bättre =)
Gäst 2022-06-17 11:43 ! Citera #
Fan vad jävla larviga människor är idag. Ni pluggar för lite, eller ger er på bilkörning med mentala problem...
Ni hetsar upp er över ingenting, när jag skulle göra uppkörningen så tänkte jag mig att jag satt med en vän bara som jag skulle skjutsa och började prata om väder och vind. Och missuppfattade jag en instruktion så sa jag till. Blev så att vi mest pratade skit emellan instruktionerna.

Tog det lugnt och funderade på vad jag skulle göra med körkortet, och att jag skulle åka till donken me bilen min.
Visst, att kugga suger, men ni sitter och fokuserar på det alldeles för hårt. Fan chilla bara. Va coooooool.

Tog det på första. Enda nitpicken jag fick (ja det var en nitpick) var att jag var för defensiv ibland, men annars var det fullt godkänt. Bland det bästa hon sett på länge då många nervvrak som kört bra, men som hon personligen ville underkänna för jävla nervvrak som kommer orsaka olyckor även om teorin och körning sitter.

Jag är inte en bilnörd, och är inte speciellt social. Men man gör fan bara det man ska göra och chillar, panik kan man få efteråt. HA ha. 8-) 8-)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest