Start > Körkortsforum > Hur tänker ni under teoriprove…

Hur tänker ni under teoriprovet?

Gäst 2016-02-10 11:38 ! Citera #
Hej
Mer på boken och lär dig trafikregler och trafiksäkerhet.De 2 kommer mest på provet sedan kommer om fordonets funktion.Gör du detta klarar du provet.

Lycka till
Gäst 2016-07-16 23:41 ! Citera #
killer 2012-06-07
46 om ja inte minns fel. Jag är väldigt besviken, och jag är väldigt arg/irriterad på detta system. Jag kunde köra bil för längesedan - förlorade uppkörningen pga småfel för att jag var nervös. Har inga som helst problem med att förstå reglerna när jag är ute i trafiken och kör, men ’’BARA’’ för att jag har svårt med att förstå och komma ihåg det jag läser så får jag inget körkort. Random ’’idioter’’ och en massa konstiga människor därute får körkort, tusentals ungdomar kör varje dag utan körkort, jag försöker ta den långa men ack så rena vägen till målet, men det funkar inte heller. I 1 och ett halvt år har jag hållt på seriöst med körkortet nu, är riktigt trött..



Att tänka på det, att läsa boken, att tänka på vad alla runt omkring mig säger.. Jag är förnedrad, finner nästan inga ord längre.. Jag har allt som en random person har som nyss tagit körkort.. Jag ligger alltid nära i teoriresultaten också.. Jag finner ingenting i mitt liv intressant eller spännande längre.. Har inga som helst mål kvar nu, lever för dagen.. Alla som följt här vet att jag aldrig har skyllt saker på andra, men idag gör jag fan det. Åt helvete med transportstyrelsens regler och frågor och system. Jag är inte sämre en någon annan.. Men dem har pippat mitt självförtroende och självbild TOTAALT nu.. Folk här säger att ja e nära och inte ska ge upp.. Det är lätt att säga när man inte är i samma sits. Få se om ngn skulle ’’orka’’ fortsätta med körkortet och är i samma sits som jag? Som har ett helvete till vardag och brottas med hundratals andra saker.
Vet hur det känns på vissa plan. Det är skit. Nä det borde inte va sådär. Kram. Tycker det går bra med frågorna här men det som körskolan har är kuggfrågor och otydliga så får mer fel där. Man blir ju nedslagen.
Vet inte varför dom är medvetet otydliga. Man ska ju inte behöva gissa sig till svaret och tro ” nä dom försöker kanske lura mig”. Va tydlig med frågan för fan! Tycker dom formulerat sig mer tydligt här än där. =/ Nä tydligen ska vissa behöva kämpa mer än andra. Vet inte om jag nånsin kommer klara mitt heller.


Nyfiken om du fick körkortet tillslut , detta var ju 2012 tydligen.
Rikard Andersson 2016-11-09 07:39 ! Citera #
Hej! Skriv förut här och då va det nån som sa att man behövde svara på dom där 1000 frågorna. också stämmer det? Jag hörde via trafikskolan att det inte alls är dom där 1000 frågorna man bör kunna, utan att det är bara dom där 65 dom 65 som är gratis och som jag redan har gjort och klarat via datan hemma!. Utan dom där 1000 frågorna man kan köpa det är för ett vanligt Bilkörkort och det är inte det alls jag pluggar för utan ett A-M Körkort! :)
Alex 2016-12-06 08:46 ! Citera #
Jag har gjort både teorin och uppkörningen en gång tidigare. Hade 48/65 rätt första gången. 52 rätt måste man ha för godkänt. Uppkörningen klarade jag inte heller, kuggade på en liten simpel grej. Har ny uppskrivning idag och ny körning på torsdag. Tänker klara det denna gång. Har gett mig fan på att klara det. Annars får jag aldrig körkort. Är nämligen gravid i 6 månaden så det är now or never liksom. :lol:
Gäst 2016-12-16 00:41 ! Citera #
Alex 2016-12-06
Jag har gjort både teorin och uppkörningen en gång tidigare. Hade 48/65 rätt första gången. 52 rätt måste man ha för godkänt. Uppkörningen klarade jag inte heller, kuggade på en liten simpel grej. Har ny uppskrivning idag och ny körning på torsdag. Tänker klara det denna gång. Har gett mig fan på att klara det. Annars får jag aldrig körkort. Är nämligen gravid i 6 månaden så det är now or never liksom. :lol:
Hur gick det?
Alexander 2019-02-16 16:45 ! Citera #
Har prov på måndag och uppkörning på tisdag och går och har skit ont i magen för är så rädd att inte klara det! Alla säger till mig att det inte gör något om jag skulle kugga och det vet jag med men ändå tänker jag på det hela tiden :(( hur ska jag lungan mig själv?
Gäst 2019-02-16 21:49 ! Citera #
Alexander 2019-02-16
Har prov på måndag och uppkörning på tisdag och går och har skit ont i magen för är så rädd att inte klara det! Alla säger till mig att det inte gör något om jag skulle kugga och det vet jag med men ändå tänker jag på det hela tiden :(( hur ska jag lungan mig själv?
Jag kände likadant, men testa med att se en bra film, ta en promenad, umgås med vänner..
Det är viktigt att du får nått annat att tänka på..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo