Start > Körkortsforum > Hur tänker ni under teoriprove…

Hur tänker ni under teoriprovet?

Gäst 2012-06-12 10:07 ! Citera #
Lycka till nu! Håller tummarna för att det går bra för dig! :)
Tess 2012-06-12 16:38 ! Citera #
Wie!
Klarade mitt teoriprov idag :D 58/65... hoppas min uppkörning går lika bra
Gäst 2012-06-12 16:43 ! Citera #
Grattis, härligt ! :)
Tess 2012-06-12 17:13 ! Citera #
Tack! :D

Jag behöver tips för uppkörningen! Bör man ha trafiklärare med på uppkörningen?
Vilket är positivt och negativt med det?
killer 2012-06-12 20:03 ! Citera #
Kuggade idag igen, med 51. Är rätt van nu. Grattis till alla som klarat.. min uppkörning går ut imorgon så jag ska börja om allt..
Bajen4ever 2012-06-12 20:17 ! Citera #
Tråkigt att du kuggade igen, själv så gjorde jag provet idag och fick 53/65 :)
Uppkörning på Onsdag, sen har man körkort :D
Gäst 2012-06-12 21:09 ! Citera #
killer
Kuggade idag igen, med 51. Är rätt van nu. Grattis till alla som klarat.. min uppkörning går ut imorgon så jag ska börja om allt..


Bra att du inte ger upp och tänker fortsätta istället, snart har du det där körkortet !
Tess 2012-06-14 07:14 ! Citera #
Kuggade uppkörningen :cry:

så jävla surt, tyckte själv att det gick ovanligt bra för mig att köra.
Skit att det är sommar, längre väntetider så hinner säkert bara med en uppkörning till under dessa 2 månader !
nezo 2012-06-14 11:36 ! Citera #
Fan vad synd tess!!!...jag klara min igår ....jag hade nog tur om jag får lov och säga så!!!.. nu är det teori som gäller för min del...och det är 4 ggr jag ska göra den!!! har fått 45 som max poäng på proverna....så jag är ganska så nerv ös inför den....

men du ska tänka så här att... du kommer få den när som det är bara en tidsfråga....och att alla som har kämpat har ju fått den till slut!!!!det finns ju ingen som inte har fått den.... så länge man inte gör dumma saker som att inte stanna för trafikanter signalerar..vi sar tydligt vart du ska.....jag glömde igår att signalera 2 ggr...fick kärringstop mitt på vägen...körde 75-80 på motorväg.. nät det var 90......

’tror att man skaha lite tur med sig

lycka till
lin 2012-06-14 20:51 ! Citera #
Hej vet inte ens hur man gör ett eget inlägg här.... Men min fråga är. Jag har gjort alla fråger här samt de koder man fick till distanstesten. Jag klarar alla med god marginal(mellan 60-68/70 per gång) men är rädd att det endast är för att jag ”memorerar” frågorna. Hur kan man försöka träna mer utan att det ska bli det här att man endast memorerat frågorna. Samt tror ni att man klarar det i största sannolikhet om man grejar låtsasproven? Är sjukt nervös har prov imorgon... Snabb hjälp tack!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 13:14
8
I dag 00:25
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor