Hej! Jag måste bara fråga om någon har något bra tips hur man gör för att bli avslappnad innan uppkörning?
Kuggade första gången för att jag körde för fort ut i en korsning där höger reglen gällde och han hann bromsa åt mig sen efter det så körde jag för nära kanterna men det var inga problem.
Andra gången råkade jag lägga mig i fel och bytte sedan tillbaka på ett osäkert sätt så bilen bakom tutade på mig och det kuggade jag på. En sak som jag vill att alla ska veta är att dom som säger att förarprövarna är sura är dumma i huvudet. Båda jag har haft har varit helt underbara och både blev ledsna över att dom fick lov att kugga mig. Anledningen till att dom inte pratar när man kör är för att du ska kunna koncentrera dig och inte bli störd, om du vill att förarprövaren ska prata med dig är det bara att du börjar prata själv. Kan lova er det här för jag har som sagt haft två olika och båda var helt underbar, har själv väldiga problem att kontrollera mina nerver och det gjorde att jag kuggade, ska vänta i någon månad och satsa sen istället.