Bara de körlektioner jag tagit har hittils uppgått till
21000kr
För mig var det dyrt eftersom att jag inte hade någon möjlighet att övningsköra privat- eller jo jag betalade en snubbe som jag övningskörde med men som efter andra lektionen inte ville övningsköra med mig längre efter att jag varit nära på att krocka med en annan bil :0 Sedan hamnade 4 lax på dåliga trafikskolor som bara drog pengar utan att jag fick någon nytta av lektionerna så efter 15 lektioner hade jag bara lärt mig hur man stannar och startar en bil
Japp, skämmigt.
Så tips till er som inte har möjlighet att övningsköra privat, Välj en god omtalad trafikskola och börja med att köpa 1-3 lektioner med olika lärare innan du köper hela paket eller flera lektioner, då får man se om trafikskolan/trafiklärarna är bra eller inte. Kör med en och samma trafiklärare som du tycker är bra, Tror inte det är något att rekommendera att köra med över 8st trafiklärare som mig för dels lär dem ju ut olika så det en trafiklärare lärde ut till mig sa en annan trafiklärare att det var fel o att jag skulle lära mig på annat sätt vilket var givetvis förvirrande.
Ja det var det som jag önskar att någon hade sagt till mig innan jag började min körkortsutbildning