Start > Körkortsforum > Kan någon ge tips på hur man k…

Kan någon ge tips på hur man klarar teoriprovet? :P

killer 2012-06-07 21:11 ! Citera #
Tess ; Läs hela ..


https://korkortonline.se/forum/3082/
alex123 2012-06-11 14:34 ! Citera #
Klarat teori idag! med 60% älskar körkortsonline det bästa som finns :D
Gäst 2012-06-11 17:17 ! Citera #
Grattis :) Var det likt denna hemsida? Har hört att det ska vara en aning klurigare stämmer det :D
Gäst 2012-06-13 11:07 ! Citera #
Gäst
Grattis :) Var det likt denna hemsida? Har hört att det ska vara en aning klurigare stämmer det :D


Jag kanske bara hade tur med frågorna, men jag tyckte att trafikverkets prov var aningen lättare än de tester jag gjorde här innan.
meghann 2012-06-13 12:45 ! Citera #
Lättare...?....äää vet inte....skrivit igår i Göteborg-Mölndal (55/65) - tyckte att det var svårt. Har gjort hundratals frågor härifrån och från STR (både hemma och i körskolan),läst bocken minst två gånger.

Det varierar nog från en person till en annan (och sen är jag en relativt ’ny’ utlänning) ;)
Gäst 2012-06-13 13:07 ! Citera #
meghann
lättare...?....äää vet inte....skrivit igår i Göteborg-Mölndal (55/65) - tyckte att det var svårt. Har gjort hundratals frågor härifrån och från STR (både hemma och i körskolan),läst bocken minst två gånger.

Det varierar nog från en person till en annan (och sen är jag en relativt ’ny’ utlänning) ;)


Jag skrev också i Göteborg-Mölndal, fast i höstas (64/65) - tyckte det som gjorde trafikverkets prov lättare var det att jag fick färre såna där frågor som man tenderar att tycka är lite onödiga. Fick en fråga om vad som gäller om barnstol när man ska ha barn i bilen (vilket jag inte har lagt sådär tokmycket fokus på att lära mig allt om, då varken jag eller någon i min umgängeskrets har barn som behöver barnstol. Om någon skaffar barn kommer jag läsa mer om barnsäkerhet när det faktiskt finns risk att jag kommer köra med ett i bilen). Över lag så kändes frågorna på det riktiga provet lite mer generella än de som ställs här. Men det kan ju som sagt ha varit tur. Eller så har de ändrat provet massor sen i höstas :P
Gäst 2012-06-13 19:24 ! Citera #
Gäst


Jag kanske bara hade tur med frågorna, men jag tyckte att trafikverkets prov var aningen lättare än de tester jag gjorde här innan.

Det tycker jag med. Hade teoriprovet igår och det var garanterat lättare än denna hemsida.
LinaE 2012-11-12 18:23 ! Citera #
Hej! pluggar minst 4 tim per dag på teorin, och ibland klarar jag det bra ibland glömmer jag bort allt jag

lärt mig, hur pluggar man bäst så att allt fastnar?

och hur många frågor brukar det komma på provet och hur många rätt måste man ha?

need help ;)
Gäst 2014-03-25 12:13 ! Citera #
Ricky
Vad, vart, och hur mycket har du pluggat hittills?
Gavuji 2016-06-09 16:20 ! Citera #
Har teori imorrn any tipps are appreciated :lol: :lol:

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo