Start > Körkortsforum > Uppkörning Uppsala?

Uppkörning Uppsala?

Kaiii 2022-06-01 16:04 ! Citera #
Ni som gjort en uppkörning i uppsala hur var det att köra där? Vad är det för bil (ska ta automat) Lärare?
Har uppkörning om en vecka där.
greger 2022-06-02 08:23 ! Citera #
Ska köra upp imorn i uppsala.. får se hur det går..
Kai 2022-06-02 11:39 ! Citera #
Ja hört att det ska vara svårt där men vi får se
greger 2022-06-03 16:28 ! Citera #
Jag körde upp idag i uppsala och klarade på första=)=) :)

,Tar man det bara lungt och säkert och gjort alla moment i körningen och känner sig ganska säker på de så kommer det gå bra..

Jag fick en mycket trevlig man som hade ett bra bemötande som lugna ner mina nerver..Nu är man glad och lycklig, slit lönar sig=)
Gäst 2022-06-04 09:06 ! Citera #
Gud vad skönt! Grattis! Nu är det bara min tur kvar :o :scared:
greger 2022-06-04 09:23 ! Citera #
Tack tack=) berätta själv hur det gick sen om du vill=)
Gäst 2022-06-05 13:32 ! Citera #
Vad är det för bil man kör och vart körde du? 8-)
greger 2022-06-05 17:27 ! Citera #
Fick köra en skoda, den var väldig skön och behaglig=)

Efter vi kom ut från trafikverket så skulle jag följa skyltar mot e 4.. Sen skulle jag köra mot björklinge, sedan på väg till björklinge så ville han att jag skulle svänga av mot ärentunavägen. Den vägen ledde mot gamla uppsala. När vi var i gamla uppsala så frågade han mig om jag hitta tillbaka till trafikverket och det gjorde jag.. Så sammanfattnigsvis , behaglig bil, trevlig inspektör och körkort :D
greger 2022-06-05 23:02 ! Citera #
Måste rätta mig lite, inte ärentunavägen.. utan ärnavägen heter den=)
Gäst 2022-06-06 09:50 ! Citera #
Okej! Jag har bott i björklinge 8-) Ja jag kuggade när jag körde i bollnäs för nån vecka sen.. var för nervös och gjorde att jag körde för fort och missade vissa saker. Men nu känner jag mig redo igen och Uppsala är bekant så det ska nog gå bra.
Vad fick du göra för säkerhetskontroll? :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest