Start > Körkortsforum > Bästa tid för uppkörning?

Bästa tid för uppkörning?

Sannaa 2013-11-06 21:26 ! Citera #
Bästa tiden för uppkörning är utan tvekan på morgonen! Körde upp 08.15 en fredagsmorgon. Knappt några bilar alls ute och du hinner inte stressa upp dig så mycket innan! Klarade körkortet på första försöket! :)
inspektorn 2013-11-07 06:40 ! Citera #
Bästa tid för uppkörning är när du är färdigutbildad!
Om du är orolig för när på dagen du skall köra, är du inte färdigutbildad!
Låter kaxigt, men det är sant!
xenonpowerfreak 2014-01-05 17:48 ! Citera #
Jag körde upp vid 09:45 och 08:15 för dom senaste körkorten tycker att dom tiderna är bra hyfsat tomt på vägarna. bäst av dom tiderna var 09:45 för vid 08:15 var det fortfarande stressade folk ute som gjorde att jag inte kunde hålla det tempot jag ville.
Gäst 2014-01-08 20:57 ! Citera #
inspektorn
Bästa tid för uppkörning är när du är färdigutbildad!
Om du är orolig för när på dagen du skall köra, är du inte färdigutbildad!
Låter kaxigt, men det är sant!

För vissa är det kanske så. Men om jag ska vänta tills jag inte är orolig innan jag kör upp, då kommer jag aldrig att kunna köra upp. Jag kommer att bli orolig bara av att vara i en situation jag blir bedömd på det sättet och att det är mycket som står på spel. Oavsett hur säker jag känner mig på bilkörning kommer jag att vara orolig.
inspektörn 2014-01-08 23:02 ! Citera #
Gäst!
Om du är orolig för när på dagen du skall köra upp så är du inte färdigutbildad!
Om du är orolig för körprovet som sådant, är en helt annan sak!
Gäst 2014-01-09 11:11 ! Citera #
inspektörn
Gäst!
Om du är orolig för när på dagen du skall köra upp så är du inte färdigutbildad!
Om du är orolig för körprovet som sådant, är en helt annan sak!


Ah, då förstår jag mer hur du menar.
´mona 2017-04-18 13:09 ! Citera #
Jag är förtvilad nu ,jag vänta på ansökan om längre tid på kunkskap prov men dem sa att dem har inte fåt något än.och om jag ska boka uppkörning finns inte i ortet där jag kör och känner till.jag tänkte avvakta allt till augusti eller första september.då har man inte stress eller orolighet.och jag tänkte öva mer på teorien.vilka tider är bäst för uppkörning,och vilken sidan är bäste att man öva på? vad rekomenderar ni?hoppas att få bra svar.
mona 2017-04-18 13:11 ! Citera #
Menar jag med bra sida att man öva på samma nivå som trafikverket kunkskap prov.jag går genom skolan men det känns att det kommer helt anna på prov.
Marie 2017-04-18 13:23 ! Citera #
Annie 2012-09-12
inspektörn
Annie!
Dom ljuger!


Är det så alltså? Illa. Kanske skulle ringa några andra bilskolor och kolla med dom då. Det känns lite tråkigt eftersom jag har kört en 40 lektioner på den här bilskolan.
Jag körde 37 lektioner på en bilskola som sa jag va nog tvungen köra lika många till... jag börja undra e jag dum i huvudet då...
Jag bytte bilskola å dom förstod inte va som var problemet körde galant...
E så olika från till bilskola till bilskola...
Önskar bara ja hade bytt innan...
Marie 2017-04-18 13:24 ! Citera #
TYVÄRR vill dom bara tjäna pengar på oss som e lite osäkra

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov