Start > Körkortsforum > LINKÖPINGARE eller ni som kört…

LINKÖPINGARE eller ni som kört upp där - SE HIT!

Moa 2023-07-18 19:21 ! Citera #
Det är ganska många som lyckades i Linköping inklusive jag trots att det var ganska svår stad. The key är att kommunicera med instruktören om hur du upplever situationen. En situation var att jag ville åka miljövänligt men det var på väg att bli farligt för trafiken och därför var det fel. Jag berättade att bilen kändes väldigt annorlunda till skillnad från den jag brukade köra med. Instruktörer har ingen anledning att vara elaka men jag vet att det är svårare för de som måste prata engelska (med väghänvisningar). Hoppas det går bättre för dig nästa gång men har hänt mig många gånger att jag trott jag varit ”ensam” i trafiken men vart nära på att byta fil in i andra bilar eller åka in i rondeller pga bländning, eller pga jag inte tittade ordentligt. Troligtvis var det bilar eller cyklar omkring som du inte lade fokus på. Fattar dock inte varför det blev 50 min istället för 25, om det nu inte var trafik på väg tillbaka?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov