Start > Körkortsforum > Uppkörning Sollentuna 2021

Uppkörning Sollentuna 2021

Lol 2022-03-24 00:04 ! Citera #
Tja!

Hade min uppkörning idag klockan 13:00. Va sjuuukt nervös innan. Hade knappt sovit och va jätte nervös hela dagen i skolan. Tog en promenad 15 min innan för att skaka av mig nervositeten. Sen så satt jag mig ner och tog några djupa andetag och tänkte ”det får gå som det går”. Jag vet att jag kör bra och kan trafikreglerna. Fick en riktigt bra inspektör som hette Christer. Jätte härlig o snäll. Vi hade gått tugg hela färden. Kändes som jag körde upp med farsan vilket kändes oehört skönt! Tror det är en vinnande faktor. Våga snacka och beskriva högt hur du tänker i olika situationer medans du kör. Du kan ju ta upp andra ämnen också. Det gör så att inspektören känner sig tryggare och att du blir avslappnad! Du visar även att du kan göra saker samtidigt som du kör tryggt och säkert. Det är nog mitt största tips till er som ska köra upp. Oavsett om ni kuggat 0,1, 2, 3 gånger så gör det för o lugna dig själv om du är nervös. Fick köra mot rotebro och sedan norvikenleden in i småhus område med högerregel. Många knepiga situationer men det löste sig för att jag kände mig lugn och trygg i bilen. För er som ska köra upp i Sollentuna, gör det inte till en sån stor grej. Ni ska va ute 25-30 min. Kör bara trafiksäkert och regelrätt så kommer det gå super bra! Önskar er verkligen lycka till, vet att det känns jätte läskigt men det är skönt när det äntligen är över. Tro bara på dig själv!
Zeus 2022-04-20 20:54 ! Citera #
Tja, jag har uppkörning i Sollentuna om någon vecka och är nyfiken, ni som redan har haft uppkörning där, är det någon som vet om det är någon inspektör som är riktigt dålig och kuggar inför minsta lilla? Hade gärna haft namn så man vet i förväg.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest