Uppkörning i vänersborg tips
Jag klarade uppkörningen i Vänersborg idag!(detta var min första uppkörning) ganska lätt faktiskt om du har de kunskaper som krävs.
Ha en bra ton med inspektören fråga lite om vad han gör på fritiden etc. Detta kan lätta upp stämningen och du slipper vara nervös.
Grattis Neo!
Jag kör också upp denna fredag, har du några tips att tänka på?
Tjena hoppas du lyckas på fredag sen om du kan ge mig lite tips på vilka vägar du fick köra hade uppskattas.
Lycka till!
Alex, jag ändrade datumet för denna vecka 22-04 istället, har du gjort ditt?
Ska köra upp på torsdag i Vänersborg, men har aldrig kört där innan har bara kört i Göteborg.
Alex, jag ändrade datumet för denna vecka 22-04 istället, har du gjort ditt?
Jag körde nu och klarade inte men jag måste säga att det är en enkel plats att köra in på!
Det enda konstiga var att jag blev ombedd att göra ett alkoholtest, det var konstigt.
Ska köra upp på torsdag i Vänersborg, men har aldrig kört där innan har bara kört i Göteborg.
Hur gick det för dig? Jag gjorde det också idag men klarade det inte
Jag körde nu och klarade inte men jag måste säga att det är en enkel plats att köra in på!
Det enda konstiga var att jag blev ombedd att göra ett alkoholtest, det var konstigt.
Varför är det konstigt?
Hi ,
I am planning to take test. But i have driven in gothenburg only hisingen. Is it easy to take test here ? which driving school i should go for warm up? TThanks.
Jag hade uppkörning imorse med en underbar kvinna som var lugn och lätt att jobba med. Jag var väldigt nervös då jag kuggade två dagar innan i Alingsås.
Vänersborg, lite Trollhättan var över lag var smidigt ställe att köra upp på, skulle jag säga. Bra sikt på dem jobbiga ställena, tydliga och synligt skyltar, lite snäva kurvor ut på motorväg bara men måste säga att det. Flertal cykelvägar, men med god sikt, så lätt att hålla koll på. Om du läser 2025/2026 och är osäker på om du vill köra där, så rekommenderar jag starkt den platsen.
Senaste foruminläggen
Rubrik