Start > Körkortsforum > Uppkörning i vänersborg tips

Uppkörning i vänersborg tips

A 2020-08-19 16:55 ! Citera #
Jag hade ny uppkörning idag i Jönköping, å ÄNTLIGEN så klarade jag de! Inga anmärkingar ens. Denna gången fick jag göra vw golf el bil , blev först nervös å förvånad över de men kändes jätte smidig.

Har du kollat ny tid och vart tänkte du köra upp ?
Gäst 2020-08-19 18:40 ! Citera #
OMG !!! Grattisssssss har inte bokat ny tid och
vill inte köra i vänersborg igen.
A 2020-08-19 19:55 ! Citera #
Tack! :) ge inte upp! Nu vet du lite hur uppkörningen går till, träna på de som du fick anmärkingar på och mitt tips är att tänka på dom dagen du har nästa uppkörning och ha de i huvudetoch försöka göra på ”rätt sätt” .

Förstår att du inte vill köra upp i vänersborg. Jag fick en konstig känsla , speciellt när jag tyckte jag körde bra (inte perfekt såklart, de är ingen). Idag när jaf tyckte de gick sämre än sist va jag säker på att se skulle bli underkänt men blev godkänt.
Gäst 2020-08-20 06:42 ! Citera #
Tack jätte så mycket. lycka till och kör försiktigt :)
Gäst 2020-08-20 13:15 ! Citera #
Grattis till körkortet och beklagar till dig som kuggade.
Min son övningskörde upp till Vänersborg igår o vi körde lite i centrum tror jag vi var. Jag kan inte se några fel men det som händer m honom är att han blir så nervös med handledarna.
Är det dumt att meddela dem att han är nervös samt att be dem småprata m honom?
Gäst 2020-08-20 13:16 ! Citera #
Jag tror o hoppas att det är lättare att köra i Vänersborg än i Göteborg
A 2020-08-20 13:35 ! Citera #
De är nog inget fel att säga att man är nervös. Jag sa de och lyckades. Dock inte i Vänersborg. Då va jag inte så nervös men kuggade . Var nervös över att köra upp i Jönköping, när jag övningskörde där var jag inte alls nervös men med inspektören skakade mina händer men blev godkänd. :)
Gäst 2020-08-20 14:54 ! Citera #
Min son var också nervös andra gången
Gäst 2020-11-27 11:37 ! Citera #
Om man har Uppkörning brukar man behöver köra både i Vänersborg och Trollhättan, men Vänersborg är oftast att köra i.
Gäst 2021-03-24 20:04 ! Citera #
Vänersborg inte bra körprov inte bra dem inte snäll :scared: :cry:

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov