Även om man har bailar efter sig som vill köra fortare och passera innan den blir rött?
Blir det inte att hindra trafiken om man kör långsam…?
Jag blev kuggad också för att köra sakta dvs, krypköra, tills pers hade passerat övergångst , därför på körskola fick lära mig det du skriver, ,. Inspektorn var hysterisk, han skrek stanna!!! Och tog rätten, och s, : du måste visa tydligt och stanna!!!
Och då blev jag kuggad ! Och dkevvhan också att han fick ta i rätten,
Det problemet med uppkörningen är att inte alla inspektorn tänker på samma sätt, och till slutet handlar mest om att ha tur med den inspektorn man får.
Tack.
Precis hände samma sak till mig, i Västerås, på körskola lärde mig som sagt att försöka inte stanna, krypköra, och när jag gjorde detta , den körrättare var hysterisk, han skrek stanna!!! Och och sa, : du måste visa tydligt avsikt och stanna!!! Jag var inte ens nära, …
Sen på en vänstersväng på landsväg när jag väntade att bilar från höger skulle passeras, bilen var stilla, men han tog rätten hysterisk, utan anledning , och skrev att han fick ta rätten,,,
Och då blev jag kuggad ! Och skrev han också att han fick ta i rätten,
Det problemet med uppkörningen är att inte alla inspektorn tänker på samma sätt, och till slutet handlar mest om att ha tur med den inspektorn . Precis tänker samma sak. Fick göra uppkörning en andra gång , en vecka innan fick ett meddelandet från Trafikverket att de ombokade min tid och inspektorn . Och när jag kom till provet fick samma idi inspektorn. Och kuggade mig igen, för att Backa runt horn och för att undvika baka direkt i en Högsnö var tvungen att ta lite av andra körbana, men tittade runt och ingen bil kom.Men han tyckte det var fel .
Precis som sagt vilken otur att få en dålig inspektor och 2 ggr. Ville inte riskera en 3dje g får se igen den person så bokade mitt uppkörning i Stockholm. Och klarade provet utan problem .