Kan nån svara ?
Jag hade min uppkörning i Södertälje i måndags, mina andra uppkörning då jag kuggade den första i Eskilstuna.
Var helt ovan med att köra i Eskilstuna, men ska inte skylla på det, jag var helt enkelt för nervös
Men uppkörningen i Södertälje satte jag utan några större problem, lyckades till o med få samma inspektör
Slapp göra säkerhetskontrollen eftersom hon visste att jag kunde den.
Så vi satte oss nästan direkt i bilen och hon sa bara att hon kommer kolla lite extra noga på det som jag kuggade sist på, för att se om jag hade lärt mig göra dom momenten på rätt sätt.
Så jag fick starta med att köra omkring i Södertälje Hamn en liten stund, sedan skulle jag köra upp på E4:an mot Järna, väl framme i Järna så fick jag backa runt hörn, och jag skulle sedan köra tillbaka mot stan via Tvetavägen, vilket jag skulle göra på egenhand då det var en av punkterna jag kuggade sist på. Och när vi passerade infarten till Hovsjö så frågade hon om jag hittade tillbaka till Trafikverket på egenhand? Jag sa att jag tror det, bra sa hon då, då kan du köra dit, för sedan är provet avslutat.
När jag hade parkerat bilen och vridit om nyckeln så att bilen stängdes av så sa hon ”Grattis, ditt andra körprov är med marginal godkänd.” Fick bara ett par små tips på vad jag ska tänka på, men annars så var körningen jättebra utförd!