Körkortonline > Körkortsforum > Orkar inteeee
Orkar inteeee
När inspektörerna går därifrån med värsta leendet så känns det som att man blev kuggad bara för att
a 2019-03-01
Gör allt det ni säger. Har tagit över 40 lektioner på skolan plus kört hemma så varför ska man inte gnälla? Har hört från lärare och min handledare att jag kör bra. Men blir kuggad ändå..
a 2019-03-01
Gör allt det ni säger. Har tagit över 40 lektioner på skolan plus kört hemma så varför ska man inte gnälla? Har hört från lärare och min handledare att jag kör bra. Men blir kuggad ändå..
assååå 2019-02-28
Kuggad för femte gången! exakt för samma sak de senaste 4 gångerna..Känner mig så värdelös fått samma inspektörer (2 olika)Ger upp orkar inte mera
Ger inte upp du är så nära ! Jag kuggade två gånger på samma sak ! Jag gick hem kollade på min mailen under var mer uppmärksam står det alltid exat vad du ska tänka på till nästa gång ! Min var körning i körfält och körfältbyte ! Jag bokade ny tid köpte 4 lektioner på trafikskolan överade på dom två delarna sen bang godkänd !
Har kört upp annan stad får samma inspektörer hela tiden!!!!! blir så lesssssssss på detta... :/
a 2019-03-19
Har kört upp annan stad får samma inspektörer hela tiden!!!!! blir så lesssssssss på detta... :/