Start > Körkortsforum > Orkar inteeee

Orkar inteeee

a 2019-03-24 23:17 ! Citera #
Det är klart att jag övar på det jag kuggar på, det är inte så att jag bara bokar tid och hoppas på att bli godkänd utan att ha övat in de ja kuggat på...
Gäst 2019-03-25 16:28 ! Citera #
a 2019-03-24
Det är klart att jag övar på det jag kuggar på, det är inte så att jag bara bokar tid och hoppas på att bli godkänd utan att ha övat in de ja kuggat på...
Då behöver du väl över ÄNNU mera innan du blir godkänd...
Vad är det du kuggar på?
Samma moment hela tiden eller är det olika saker?
kelly 2019-03-25 17:08 ! Citera #
Kör upp i borås enklaste staden att lyckats klara uppkörning , klarade på första försöket
Gäst 2019-03-26 10:59 ! Citera #
Eftersom du kuggar på visa god uppmärksamhet så är det mängdkörning du behöver. Kör ofta och se till att kolla längre än bilen framför... Det du ska kolla efter är korsningar, rondeller, övergångställen, skyltar etc en bra bit framåt så du kan anpassa din körning i god tid istället för i sista stund. Det dom kollar på är t.ex att du ser långt fram att de håller på o blir rött samt att du ska köra mot en viss destination så du motorbromsar i god tid och lägger dig i rätt fil.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
16
I dag 20:11
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor