Start > Körkortsforum > Orkar inteeee

Orkar inteeee

assååå 2019-02-28 21:15 ! Citera #
Kuggad för femte gången! exakt för samma sak de senaste 4 gångerna..
Känner mig så värdelös fått samma inspektörer (2 olika)Ger upp orkar inte mera :(
Donnan 2019-02-28 23:02 ! Citera #
Men vad kuggade du på då? Samma 4 gånger?

Berätta.....
hatar trafiverket 2019-02-28 23:05 ! Citera #
Jag är fet lack och vill bara ge upp jag orkar inte, kommer ihåg när jag skulle ta första gången... wow vilken självförtroende man hade men nu för 3 gången teori och 2 andra gången uppkörning så är man helt nere, deprimerad jag känner din frustration jag kugga på grund av att jag körde åt höger sida och teori så fick jag 51 2 gånger...
a 2019-02-28 23:12 ! Citera #
Svar från mig som startat tråden.
”visa god uppmärksamhet” är vad jag har kuggat på de senaste 4 gångerna. Håller på att ge upp nu.. Pengar rakt ner i sjön :(
a 2019-02-28 23:14 ! Citera #
Alltid när jag kuggat så går dom därifrån med stort leende som om att jag blev kuggad bara för att.. Pallar verkligen inte mer
Gäst 2019-02-28 23:51 ! Citera #
Vart hade du uppkörningen?
Gäst 2019-03-01 10:16 ! Citera #
Varför all denna negativitet?
Träna extra mycket på det du har kuggat på istället för att sitta här och gnälla!
Det är ju rätt tydligt att du inte tränar på det eftersom du har kuggat 4 gånger på samma saker..
Börje Kugg 2019-03-01 11:26 ! Citera #
Ut och kör massa så kommer det! Kanske någon lektion hos Trafikskola kan hjälpa också, de borde kunna ge förslag på vad du ska tänka på. Det kan vara att du missar trafik från sidorna t.ex och tvingas göra hårda inbromsningar innan korsningar och rondeller t.ex - vanligt fel.
Jesper 2019-03-01 12:29 ! Citera #
Kolla speglarna och döda vinkeln, ni ska ju ingenstans så ta din tid och kör som en kärring
a 2019-03-01 12:43 ! Citera #
Gör allt det ni säger. Har tagit över 40 lektioner på skolan plus kört hemma så varför ska man inte gnälla? Har hört från lärare och min handledare att jag kör bra. Men blir kuggad ändå..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo