Körkortonline > Körkortsforum > Varför får man inte reda på vi…
Varför får man inte reda på vilka frågor man har fel svar på
Teorikuggare 2019-02-19
Ja, men då har jag lärt mig vad som gäller är det inte det som räknas att man skall ha så bra kunskap som möjligt, eller är det att man skall krångla till frågorna, så att man kan dra in mer pengar ?
//En som har släktingar i ett land där korruption är utbrett
Teorikuggare 2019-02-19
Så dom har bara ett prov.
Hmm, skulle önska att man fick veta frågan/frågorna man inte klarade men absolut inte svaret/facit, svaret måste man klura ut själv förstås. Nu är allt bara ihopklumpat och man blir osäker på allt som hör till de grupper (t.ex civilrätt) som man har fått fel på.
Irre2 2019-11-14
Hmm, skulle önska att man fick veta frågan/frågorna man inte klarade men absolut inte svaret/facit, svaret måste man klura ut själv förstås. Nu är allt bara ihopklumpat och man blir osäker på allt som hör till de grupper (t.ex civilrätt) som man har fått fel på.
Blev underkänt på tredje kunskapsprovet och har fått exakt samma resultat fast jag har pluggat extrem mycket för tredje provet. Hur kan man ha lika kunskap efter so mycket plugg. Nånting som inte stämmer.
Hur mycket pluggade du?
Läste du från bocken eller pluggade bara frågor som finns här?
Jag läste pånätet att flesta brukar plugga på elevcentralen och att läsa bocken.
Läste du från bocken eller pluggade bara frågor som finns här?
Jag läste pånätet att flesta brukar plugga på elevcentralen och att läsa bocken.
Teorikuggare 2019-02-19
Så dom har bara ett prov.