Start > Körkortsforum > Uppkörning Helsingborg

Uppkörning Helsingborg

Gäst 2023-07-30 13:40 ! Citera #
Nikole 2023-06-05
Har körtup två gånger i Helsingborg nu och kuggade på minsta lilla båda gångerna. Första gången körde jag för fort över ett farthinder och andragången anpassade jag tydligen inte farten nog när jag körde 60 på en 70 väg. Nu ska jag prova köra up i Malmö istället med hopp om att man inte behöver vara perfekt för att få godkänt. Det är näst intill omöjligt att få godkänt på uppkörningen i Helsingborg.
Minsta lilla? Om du nu körde 60 på en 70 väg där du behöver anpassa hastigheten förbi en risk och tycker det är ett minsta lilla fel så behöver du nog hitta någon som kan förklara för dig vad som kan hända i en sådan situation, prova göra en ny riskutbildning och denna gång så lyssnar du och tittar noga på det föreläsaren förklarar för dig…
Saints 2023-12-27 19:45 ! Citera #
Jag gjorde uppkörning idag i Helsingborg, fick en riktigt skön gubbe. Gjorde en hel del fel, körde inte speciellt skönt eftersom det var en helt ny bil och man var lite nervös. Råkade sätta på helljuset 2x gånger så trafikläraren fick säga till, tror han förstod att det var ett misstag. Trodde jag misslyckades typ fem minuter in så körde rätt avslappnat och bra efter, klarade det efter med stor förvåning. Lycka till alla som kör upp

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov