Start > Körkortsforum > Ger upp snart

Ger upp snart

A 2018-11-08 16:32 ! Citera #
L 2018-11-08
Körde också upp i Hbg idag (dock första gången) och fick tyvärr underkänt. Men är nyfiknen på vilken runda du fick köra? Lycka till nästa gång!
Oh oppas du klarar de nästa gång! Vem fick du som inspektör? Lite nyfiken bara! Förra gången så fick jag i uppgift att köra hemåt, till fredriksdal, Lundsbäck. Fick sedan parkera på Netto (backa in) körde sedan mot Höganäs och svängde av mot Maria staden, o sen motorväg mot trafikverket, mot centrum då..

Nu sist fick jag köra i villaområde i husensjö, backa runt hörn där, sen körde vi mycket landsväg och motorväg.. var fick du köra?
L 2018-11-08 18:41 ! Citera #
A 2018-11-08
Oh oppas du klarar de nästa gång! Vem fick du som inspektör? Lite nyfiken bara! Förra gången så fick jag i uppgift att köra hemåt, till fredriksdal, Lundsbäck. Fick sedan parkera på Netto (backa in) körde sedan mot Höganäs och svängde av mot Maria staden, o sen motorväg mot trafikverket, mot centrum då..

Nu sist fick jag köra i villaområde i husensjö, backa runt hörn där, sen körde vi mycket landsväg och motorväg.. var fick du köra?
Körde först mot Väla via motorvägen utanför Trafikverket sen in på Välas parkering, fick backa in i en ruta där. Efter det vidare mot Hyllinge på landsvägen. Fick göra vänstersväng in mot Fleninge och sen följa skyltar tillbaka till motorvägen.. vilket innebar en till (oskyddad) vänstersväng (det jag kuggade på, körde för sakta innan svängen). Sen tillbaka mot centrum via motorvägen och slutligen bostadsområde på Stattena.
Gäst 2018-11-08 19:51 ! Citera #
L 2018-11-08
Körde först mot Väla via motorvägen utanför Trafikverket sen in på Välas parkering, fick backa in i en ruta där. Efter det vidare mot Hyllinge på landsvägen. Fick göra vänstersväng in mot Fleninge och sen följa skyltar tillbaka till motorvägen.. vilket innebar en till (oskyddad) vänstersväng (det jag kuggade på, körde för sakta innan svängen). Sen tillbaka mot centrum via motorvägen och slutligen bostadsområde på Stattena.
Okej! Du klarar de nästa gång, kuggade också på vänstersväng haha!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor