Start > Körkortsforum > Ger upp snart

Ger upp snart

A 2018-11-06 15:43 ! Citera #
Hade min tredje uppkörning idag som gick rent ut sagt åt helvete. Förra gången gick det Hur bra som helst, gjorde några småfel bara. Idag var även en förarprövarelev med i baksätet som jag också blev nervös av.. Inget fungerade idag pga nervositeten! Tycker även att Volvo s60 är sjukt svåra att köra, stora och svåra om man inte är van vid dem. Växlingen fungerar perfekt hemma med vår passat polo (5 växlad). Men jag kan verkligen inte hantera trafikverkets manuella bil, vet ej vad jag ska göra längre, kommer snart ta automatkörkort då det känns omöjligt med deras bil.
Gästen 2018-11-06 15:52 ! Citera #
Gå till en Trafikskola i närheten.. och om du tycker att bilen är bra.. låna upp den för uppkörningen (kostar typ 400 dock).

8-)
M 2018-11-06 15:53 ! Citera #
Köra upp med körskolas bil inget alternativ? då lär du känna en modell som fungerar för dig
A 2018-11-06 15:55 ! Citera #
Gästen 2018-11-06
Gå till en Trafikskola i närheten.. och om du tycker att bilen är bra.. låna upp den för uppkörningen (kostar typ 400 dock).

8-)
Funderar på det, känns omöjligt med deras bil:(
A 2018-11-06 15:59 ! Citera #
M 2018-11-06
Köra upp med körskolas bil inget alternativ? då lär du känna en modell som fungerar för dig
Funderar på det, har kört med trafikskola förut med ca 15 lektioner, dock ville dom bara ha pengar och vägrade ge uppkörning/ teori så har bara kört hemma nu i ca 1 års tid och känner mig säker med vår bil. Men när jag kör med trafikverkets bil så fuckas allt då de blir mer fokus på bilen än körningen.. Jag håller med min förarprövare att man ska kunna köra alla bilar men på vissa tar det tid då man ej är van.. vet ej vad jag ska göra haha självförtroendet e verkligen i botten..
Gäst 2018-11-06 17:13 ! Citera #
Dom säger att man ska kunna köra med vilken bil som helst, men de som kör upp genom körskola slipper det. Fusk tycker jag.
Gäst 2018-11-06 17:48 ! Citera #
Gäst 2018-11-06
Dom säger att man ska kunna köra med vilken bil som helst, men de som kör upp genom körskola slipper det. Fusk tycker jag.
Precis min tanke!!!
Gäst 2018-11-06 18:11 ! Citera #
A 2018-11-06
Hade min tredje uppkörning idag som gick rent ut sagt åt helvete. Förra gången gick det Hur bra som helst, gjorde några småfel bara. Idag var även en förarprövarelev med i baksätet som jag också blev nervös av.. Inget fungerade idag pga nervositeten! Tycker även att Volvo s60 är sjukt svåra att köra, stora och svåra om man inte är van vid dem. Växlingen fungerar perfekt hemma med vår passat polo (5 växlad). Men jag kan verkligen inte hantera trafikverkets manuella bil, vet ej vad jag ska göra längre, kommer snart ta automatkörkort då det känns omöjligt med deras bil.
Volvo V60 var det, inte S60
Gäst 2018-11-06 19:29 ! Citera #
Låt mig gissa, det var i Vänersborg?
A 2018-11-06 19:52 ! Citera #
Gäst 2018-11-06
Låt mig gissa, det var i Vänersborg?
Helsingborg!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo