Start > Körkortsforum > Någon som blev godkänd på uppk…

Någon som blev godkänd på uppkörning men inte teorin?

Morganis 2020-01-16 13:39 ! Citera #
Hej! Jag blev godkänd på uppkörningen men inte teorin jag fick 49/65 sen har det bara sjunkit men jag kämpar!
Teorinärskit 2020-01-16 22:11 ! Citera #
Jag har klarat uppkörningen men inte teorin, har gjort provet ca 17 gånger och hamnar alltid mellan 47/51 poäng.. är så frustrerad o börjar ge upp nu! Min uppkörning går även ut om 1 vecka...
Piraten 2020-01-19 03:56 ! Citera #
Teorinärskit 2020-01-16
Jag har klarat uppkörningen men inte teorin, har gjort provet ca 17 gånger och hamnar alltid mellan 47/51 poäng.. är så frustrerad o börjar ge upp nu! Min uppkörning går även ut om 1 vecka...
Vet inte vilken del av teorin du kuggar på men du måste tänka på hur skulle du göra i trafiken IRL när du läser frågan.
Och så klart tänka logiskt om det är ett rimligt svar.
Och första tanken vad som är rätt brukar stämma :)
och läs frågan ordentligt och tar det för lång tid att svara ta nästa fråga, och gå tillbaka senare!
ibland får man svaret i en annan fråga som ställs.
Mvh
Piraten
vroom vroom 2020-10-21 14:03 ! Citera #
Trodde man var tvungen att ha godkänt teoriprov innan man körde upp? det behövde iaf jag, körde upp i göteborg-högsbo.
Gäst 2020-10-21 14:33 ! Citera #
vroom vroom 2020-10-21
Trodde man var tvungen att ha godkänt teoriprov innan man körde upp? det behövde iaf jag, körde upp i göteborg-högsbo.
Lagen kom i mars så dom som skrev innan behövde inte ha teorin godkänt

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov