Start > Körkortsforum > Någon som blev godkänd på uppk…

Någon som blev godkänd på uppkörning men inte teorin?

.. 2017-09-06 14:12 ! Citera #
Hej! Jag undrar om trafikverket ser att man inte blev godkänd på teorin när man har uppkörningen? Och typ därför kuggar de på små fel ÄVEN OM MAN KÖR MYCKET BRA? Har det hänt NÅGON som blev godkänd på uppkörningen men inte teorin?
Gäst 2017-09-06 14:49 ! Citera #
.. 2017-09-06
Hej! Jag undrar om trafikverket ser att man inte blev godkänd på teorin när man har uppkörningen? Och typ därför kuggar de på små fel ÄVEN OM MAN KÖR MYCKET BRA? Har det hänt NÅGON som blev godkänd på uppkörningen men inte teorin?
Det har hänt, men du tänker på en sak som inte spelar roll alls. Varför skulle de kugga dig på en uppkörning bara av att de vet att du kuggat teorin? Det blir omprov i vilket fall. Om du kuggar uppkörningen gör du något fel. Finns ingen som kör perfekt och får underkänt.
Gäst 2017-09-06 16:42 ! Citera #
Ja jag vet.. ville bara fråga.
Wivvi 2017-09-06 19:47 ! Citera #
Jag missade teorin men klarade uppkörningen på första. Nu blir det nytt prov på fredag :)
Piraten74 2017-09-07 05:29 ! Citera #
.. 2017-09-06
Hej! Jag undrar om trafikverket ser att man inte blev godkänd på teorin när man har uppkörningen? Och typ därför kuggar de på små fel ÄVEN OM MAN KÖR MYCKET BRA? Har det hänt NÅGON som blev godkänd på uppkörningen men inte teorin?
Det vet ju inspektören så klart!

Dock bedömer han körningen enbart..

Och sannolikt så kan man inte reglerna så bra i trafiken om man kuggar på teorin och blir så klart oftare kuggad med ej klarat prov.
Wivvi 2017-09-07 09:02 ! Citera #
Piraten74 2017-09-07
Det vet ju inspektören så klart!

Dock bedömer han körningen enbart..

Och sannolikt så kan man inte reglerna så bra i trafiken om man kuggar på teorin och blir så klart oftare kuggad med ej klarat prov.
Eller så blev man så nervös när man skrev teorin pga de märkliga frågeställningarna. Om man sedan hade uppkörning två veckor senare hann man ju träna ytterligare teori och tillämpa dem på uppkörningen och därmed klara sig på första försöket utan anmärkningar :)
Nick 2017-09-07 15:16 ! Citera #
Wivvi 2017-09-07
Eller så blev man så nervös när man skrev teorin pga de märkliga frågeställningarna. Om man sedan hade uppkörning två veckor senare hann man ju träna ytterligare teori och tillämpa dem på uppkörningen och därmed klara sig på första försöket utan anmärkningar :)
Man misslyckar inte teoriprovet pga. märkliga frågeställningar. Man misslyckas för att man inte kan teorin. Visst att man kan vara nervös, men osannlikt att det är orsaken.
Gäst 2017-09-11 10:24 ! Citera #
Jag klarade inte teorin på första försöket (fick 50/65) men klarade ändå uppkörningen på första försöket och skrev om teorin en vecka senare och fick 60/65.
jumbera 2017-09-18 20:24 ! Citera #
Wivvi 2017-09-06
Jag missade teorin men klarade uppkörningen på första. Nu blir det nytt prov på fredag :)
Kan du berätta för mig hur det var i farsta? är det svårt eller inte eller finns det nåt jag ska vara extra uppmärksam?
Gäst 2017-09-18 22:33 ! Citera #
jumbera 2017-09-18
Kan du berätta för mig hur det var i farsta? är det svårt eller inte eller finns det nåt jag ska vara extra uppmärksam?
Det finns inget ställe som är svårt om man kan köra bil...
Så sluta noja om saker som inte har betydelse...

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I dag 02:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest