Körkortonline > Körkortsforum > Någon som blev godkänd på uppk…
Någon som blev godkänd på uppkörning men inte teorin?
Hej! Jag undrar om trafikverket ser att man inte blev godkänd på teorin när man har uppkörningen? Och typ därför kuggar de på små fel ÄVEN OM MAN KÖR MYCKET BRA? Har det hänt NÅGON som blev godkänd på uppkörningen men inte teorin?
.. 2017-09-06
Hej! Jag undrar om trafikverket ser att man inte blev godkänd på teorin när man har uppkörningen? Och typ därför kuggar de på små fel ÄVEN OM MAN KÖR MYCKET BRA? Har det hänt NÅGON som blev godkänd på uppkörningen men inte teorin?
Jag missade teorin men klarade uppkörningen på första. Nu blir det nytt prov på fredag
.. 2017-09-06
Dock bedömer han körningen enbart..
Och sannolikt så kan man inte reglerna så bra i trafiken om man kuggar på teorin och blir så klart oftare kuggad med ej klarat prov.
Piraten74 2017-09-07
Det vet ju inspektören så klart!Dock bedömer han körningen enbart..
Och sannolikt så kan man inte reglerna så bra i trafiken om man kuggar på teorin och blir så klart oftare kuggad med ej klarat prov.
Wivvi 2017-09-07
Eller så blev man så nervös när man skrev teorin pga de märkliga frågeställningarna. Om man sedan hade uppkörning två veckor senare hann man ju träna ytterligare teori och tillämpa dem på uppkörningen och därmed klara sig på första försöket utan anmärkningar
Jag klarade inte teorin på första försöket (fick 50/65) men klarade ändå uppkörningen på första försöket och skrev om teorin en vecka senare och fick 60/65.
Wivvi 2017-09-06
Jag missade teorin men klarade uppkörningen på första. Nu blir det nytt prov på fredag jumbera 2017-09-18
Kan du berätta för mig hur det var i farsta? är det svårt eller inte eller finns det nåt jag ska vara extra uppmärksam?
Så sluta noja om saker som inte har betydelse...