Kuggad, orkar man fortsätta?
”Ta tag i det” Hur menar du då?
Äter medicin samt går hos en psykolog. Psykisk ohälsa är inget som försvinner över en natt. Stress och ångest gör allting sjukt mycket värre.
Inte över en natt, men du kan börja med att inte ge upp. Det är det värsta du kan göra. Och när du klarar det till slut känns allt bra.
Jag kuggade körprovet idag men jag får vänta till mitten av maj till att göra om det, det känns såå surt! Jag är inte så ledsen över jag kuggade, eller det är klart att man ät besviken men just att jag får vänta så pass länge oxå.. hoppas jag klara det nästa gång, jag har ju tid på att förbereda mig iaf!
Jag kuggade min uppkörning igår och har en ny imorgon. Jag känner mest att jag inte vill för jag orkar inte ta ett nej till. Glömde kolla döda vinkeln en gång så det vet jag ju nu, men ändå.
Jag har inte ett starkt psyke överhuvudtaget och jag vet inte om jag orkar en till gång. Har klarat teorin och är ju synd om den ska gå ut dock.
Har någon annan gett upp?
Gick du tillbaka för att köra upp igen? Vill gärna veta hur det gick för dig i såna fall! *Hoppas på det bästa.
Jajemen, jag klarade det! Hon sa att gårdagen var onödig för att jag fixade allt idag!
GRATTIS!!! Fasen vad skönt för dig
kör försiktigt nu
Tack så mycket!! Absolut
Nu förstår du hur dum du låter när du pratar om att ge upp direkt. Lägg den där förlorar-mentaliteten på hyllan för evigt. Tänk om du hade gett upp, vilket folk ibland gör. Du hade inte haft körkort idag, även fast du hade kunskapen till det...
Läxan lärd hoppas jag.
Grattis till all er som fixat uppkörningen. Jag har min 4 uppkörning idag och jag ger inte upp. För jag vill så gärna ha körkort.
Jag har kuggat sex gånger, klarade den sjunde! Jag var så otroligt nervös och började köra upp innan jag var redo. Och om jag som är en väldigt nervös person klarade att köra upp så många gånger, då klarar andra det med! De flesta slår ju inte mig liksom
Ja, men det var ett helvette. Jag mår fortfarande dåligt på grund av att jag ältar mina missar. Men det är ju mitt problem, önskar dock att jag slapp det så jag kunde njuta fullt ut av körkortet.
Någon gång kommer jag väl släppa det, och om jag lät dum, kanske det. Men det kändes så i den stunden.
Senaste foruminläggen
Rubrik