Start > Körkortsforum > Vilken program är lik teoripro…

Vilken program är lik teoriprovet?

Erik 2010-03-29 23:05 ! Citera #
Hmm

Jag har teoriprovet i morgon och är redan nu rätt så stressad. Det första provjag gjorde var på bonniers programmet och då fick jag 47 poäng. Sedan hittade jag körkortonline sidan. Då fick jag runt 42 poäng, vilket tyder på att dessa frågor ska vara lite klurigare. Nu har jag gjort gratisprovet här så pass mycket att jag får i genomsnitt 63 poäng. Men jag har ingen aning om jag är redo för självaste teoriprovet i morgon. Har väldigt mycket press på mig om jag inte klarar båda proven denna vecka. (Får inget jobb). Är det mycket frågor om vikt och last o dylikt? Jag har haft körkort i 2 år redan men i utlandet så jag måste ta om det nu i Sverige.
mattlo 2010-05-06 11:33 ! Citera #
Hur gick det Erik?
Mysig 2010-05-08 14:40 ! Citera #
TEO är skit bra och ganska billigt jämfört med vad det skulle kosta att behöva göra om provet flera gånger :D
bandyman 2010-05-14 16:06 ! Citera #
Bonniers trafikskola helt klart:) bästa som finns tycker jag
Phywe 2010-05-16 16:09 ! Citera #
Någon som testat flera olika program och skulle kunna tänka sig att redovisa en jämförelse?
Gäst 2010-06-01 08:53 ! Citera #
Är det värt att köpa bonniers? :P
Gäst 2010-07-09 11:04 ! Citera #
Jag har köpt Bonniers trafiksola. Jag tycker att det är ett helt okej program. Ibland känns det dock som om att det tar så himla lång tid att ta sig igenom ett avsnitt.
Det jag tycker är bra med bonniers är de övningar då man är ”ute” i trafiken! Då känns det öite mer meningsfullt...
Gäst 2010-08-01 03:35 ! Citera #
Hej,

Jag tror nog de flesta sidorna är bra det gäller att hitta den du fastnar för. Jag har vänner som använt sig av Bonniers trafikskola och de tycker att den var otroligt bra.
Diskmedel 2010-08-16 19:58 ! Citera #
Som jag har förstått det så försöker verkligen körkortonline.se att få sina prov så lika vägverkets prov som möjligt, genom att bland annat jämföra med riktiga prov som eleverna har fått? Det gör ju provet ganska trovärdigt, och om man testar sig här några gånger innan är man säkert förberedd på vad som kan dyka upp på vägverkets prov.
Jessi 2010-08-20 23:32 ! Citera #
Testen på denna sida är likt. Men jag tycker det är synd att de ska lura en så mycket, för de gör frågorna så svåra och då missar man lätt. Ibland är tre av fyra svar rätt och då är det inte lätt att få rätt, för man måste ta den som är formulerad rätt. Som någon fråga kan vara ”Varför får man inte köra om här?” Då är det en bild på en smal bro. då är de rätta svaren, att det är skymd sikt, smal väg, sen två felaktiga.. men då måste man ta den som är att det är skymd sikt, men ändå är smal väg rätt med för det går inte att köra om när mötande kommer

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 11:02
13
I dag 08:50
6
I går 22:34
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov