Start > Körkortsforum > Vilken program är lik teoripro…

Vilken program är lik teoriprovet?

Gäst 2010-08-22 19:45 ! Citera #
Håller nog med ”simona”. Har även jag Bonniers men tycker inte riktigt att teoriproven är så superbra. Ganska så stor skillnad på det 65 frågorna som finns här på korkortsonline, då de är helt annorlunda formulerat och nästan ”för lätta” på Bonniers. Fick godkänt på första försöket när jag gjorde Bonniers teoriprov, medan jag kuggade på korkortonlines.
Monarken 2010-08-24 04:39 ! Citera #
Hej,

Hela programserien i Trafikskolan Teo är mycket lik provet hos transportstyrelsen. Det spelar egentligen ingen roll, det hela är mycket simpelt. Det viktigaste är att man har kunskaperna med sig, så spelar inte grafiken och layouten någon vidare roll =).

Mvh
/Monarken
Gäst 2010-09-15 11:31 ! Citera #
Jag ska göra transportstyrelsens teoriprov nästa vecka och skulle gärna vilja testa mina kunskaper innan det har någon förslag på en hemsida eller ett program där man kan få frågor gratis?
kuggad1 2012-03-24 15:17 ! Citera #
Bonniers Trafikskola är dålig. Det finns frågor på trafikverkets teoriprov som inte finns på bonniers trafikskola program. Slösa inte din tid på den.
Mannen 2012-05-26 17:56 ! Citera #
Satsa på material från STR, de är jättebra!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest