Start > Körkortsforum > Vilken program är lik teoripro…

Vilken program är lik teoriprovet?

Gäst 2009-11-02 17:23 ! Citera #
Hej kan någon tipsa om vilken program som är lik den på Vägverket. Det finns så många program på marknaden vilken är den bästa programet?
Gäst 2009-11-07 18:40 ! Citera #
Alla program är bra men jag vet garanterat att korkortonline.se fungerar eftersom min kompis fick 100% rätt på provet
Skogsmullen 2009-11-09 18:26 ! Citera #
Aa har hört mycket bra om körkortonline jag ochså så det är värt o prova. sen finns det tillexempel teo trafikskolan. frågorna skall vara ganska lika dock snäppet enklare enligt många. Där finns även ett slutprov som är presis som det riktiga teoriprovet i utförande alltså tidspress osv. :D Ett annat programm som tydligen skall vara om inte annat väldigt lärorikt är bonniers trafikskola tror jag det heter. :D
Gäst 2009-11-10 16:46 ! Citera #
Jag har också hört att Bonniers Trafikskola ska vara bra:) många som har rekommenderat den för mig iallafall. Vet inte hur lika provfrågorna den är men man lär sig nog mycet av den.
Gäst 2009-11-19 23:24 ! Citera #
Kör både boniers och körkort online man kan aldrig få förmycket teori
simona 2009-11-23 13:09 ! Citera #
Jag har använt bonniers trafikskola, men jag anser att den tog för mycket av mig tid. Berättar rösten pratade informativt, men hastigheten på rösten var mycket långsam. Det som jag uppskattade mest med det programmet var dock skyltarna. Där valde man helt enkelt de skyltar man inte visste något om, och fick dessa förklarade.
Deras ”teoriprov” var inte någon höjdare. Gjorde den några gånger och mitt medel låg vid 59 poäng. Prövade 65 frågorstestet här på körkortonline, och där fick jag cirka 48 rätt. Jag är alltså inte redo för det riktiga teoriprovet.
Gäst 2009-11-24 19:52 ! Citera #
Bonniers trafikskola HELT KLART!
robi 2009-11-25 12:01 ! Citera #
Den här är den bästa där ut just nu, inget snack om saken. Hjälpte mig enormt mycket.

korkortsteoriprogrammet.se
Gäst 2010-01-18 20:16 ! Citera #
Korkortonline förlitar sig på feedback från såna som gjort provet, är säkert bra!
Jxeey 2010-03-27 14:17 ! Citera #
Trafikskolan TEO 2009 är lik riktiga provet.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov